Kolla in reprisen av EA:s presskonferens, tillsammans med FZ

Robot
Kolla in reprisen av EA:s presskonferens, tillsammans med FZ

(OBS! PGA ett copyright-claim från en musiker (Unravel-sountracket) har vissa problem med att kunna spela upp sändningen. För en del löser det sig genom att byta broswer, till mobilt, eller gå via vår YT-sida. Vi jobbar på problemet.)
Uppsnack, eftersnack och snacks.

#anthem, #battlefield-v, #bf5, #dice, #dragon-age-4, #e3, #e3-2018, #ea, #fz


Medlem

Jag är redo. Har en Ben & Jerry (vegan) i frysen & en IPA (alkoholfri) i kylen. Hoppas att EA kör en riktig show nu och att det inte är för höga odds på att det kan förekomma cringe.

Medlem

Game on!


signatur

Banksy

Medlem

Tänkte kika på om ni sa något intressant i eventuellt men blir mött av följande när man skulle kolla nu i efterhand.

What gives? Ursvensk uppkoppling och IP (vad jag utröna efter lite undersökningar) och inga VPNer eller dylikt.

Medlem
Skrivet av Drapan:

Tänkte kika på om ni sa något intressant i eventuellt men blir mött av följande när man skulle kolla nu i efterhand.

https://i.imgur.com/RHY0i17.png

What gives? Ursvensk uppkoppling och IP (vad jag utröna efter lite undersökningar) och inga VPNer eller dylikt.

Fick samma sak, skulle gissa att det är själva konferensen som det syftas på. Rätt tröttsamt dock, och samtidigt märkligt då allt är ren reklam egentligen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Drapan: Vi kollar på det! Tack för att du uppmärksammade.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

NuZ
Testpilot

Bra men fruktansvärt tragiskt att de är tvungna att säga att det inte är lootboxes i spelen xD Jag skrattade högt för mig själv!

Tror stora aktielirare satte press på dem sist, skulle göra mycket för att få vara med och lyssna på styrelsemötena på EA när det var som mest på tal


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Unravel 2 som släpptes direkt var trevligt.

Anthem såg trevligt ut grafiskt, men hoppas innerligt att man kan stänga av dom enorma dmg siffrorna som poppar upp, eller åtminstone sänka storleken. Utöver det grafiska såg det ganska meh ut, kanske är roligare att spela än att kolla på. Men det såg väldigt medelmåttigt ut gameplay-mässigt.

Ett nytt Star Wars spel, utan att ens visa en logga. Och detta ska släppas nästa år, jovisst. Det låter intressant dock och hoppas på det bästa.

Sea of Solitude såg ganska mysigt ut, men inget jag tappa hakan av.

Ett nytt Command & Conquer! Till mobil, usch, tvi och urk.

En extremt svag presskonferens, skulle nog ge den 3/10.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av jonis:

Fick samma sak, skulle gissa att det är själva konferensen som det syftas på. Rätt tröttsamt dock, och samtidigt märkligt då allt är ren reklam egentligen.

Får samma i inbäddningen, men det funkar om man gör vidare till tuben. Samma för er?


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Funkar icke här iallafall.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Får samma i inbäddningen, men det funkar om man gör vidare till tuben. Samma för er?

Fungerar icke, synd.


signatur

Jump in.

Frilansare
Skrivet av Drapan:

Tänkte kika på om ni sa något intressant i eventuellt men blir mött av följande när man skulle kolla nu i efterhand.

https://i.imgur.com/RHY0i17.png

What gives? Ursvensk uppkoppling och IP (vad jag utröna efter lite undersökningar) och inga VPNer eller dylikt.

Skrivet av jonis:

Fick samma sak, skulle gissa att det är själva konferensen som det syftas på. Rätt tröttsamt dock, och samtidigt märkligt då allt är ren reklam egentligen.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Får samma i inbäddningen, men det funkar om man gör vidare till tuben. Samma för er?

Skrivet av Mortaigne:

Fungerar icke, synd.

Det är copyright-claim från skaparen till musiken för Unravel Two-trailern som spökar. Vi försöker just nu få bort den musiksnutten, sen borde allt vara grönt igen.
Fail från dem, kan man tycka.

Ambassadör
Xbox

@Joakim Bennet: EA kanske säljer lootboxes där man kan vinna en videosnutt från FZ?


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Får samma i inbäddningen, men det funkar om man gör vidare till tuben. Samma för er?

Sorry för sent svar, samma resultat även på tuben tyvärr.

Skrivet av Joakim Bennet:

Det är copyright-claim från skaparen till musiken för Unravel Two-trailern som spökar. Vi försöker just nu få bort den musiksnutten, sen borde allt vara grönt igen.
Fail från dem, kan man tycka.

Absurt! Ironiskt också att det är en svensk titel dessutom.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar