SNK avslöjar spellistan för NEOGEO mini

Robot
SNK avslöjar spellistan för NEOGEO mini

Arkadkabinett i miniformat spelbar under E3.

#e3-2018, #neo-geo-mini, #snk


Medlem

Tycker att den internationella versionen hade bättre spellista så grattis för dom som tänker köpa den.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Trevligt! Nöjer mig nog med den internationella versionen.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Blev lite sugen på NEOGEO mini. Minns jag hade Sega Megadrive då det begav sig och man blev sugen på NeoGeo tidigt 90-tal men den var ju så dyr men fantastisk grafik.

Medlem

En på tok för dyr konsoll för min familj på den tiden det begav sig. Men det lilla man fick testa på den lokala TVspelsbörsen var hiskeligt underhållande. Jag lär inte kunna hålla mig från ett köp.

Medlem
Skrivet av xverminator:

Blev lite sugen på NEOGEO mini. Minns jag hade Sega Megadrive då det begav sig och man blev sugen på NeoGeo tidigt 90-tal men den var ju så dyr men fantastisk grafik.

Skrivet av apocalypse101:

En på tok för dyr konsoll för min familj på den tiden det begav sig. Men det lilla man fick testa på den lokala TVspelsbörsen var hiskeligt underhållande. Jag lär inte kunna hålla mig från ett köp.

Exakt så var det för mig med. Nostalgiska barndomsminnen från en magisk maskin man aldrig hade råd med.

Nu är den en del i samlingen och den enda konsolen där spelen fortfarande känns ok att betala fyrsiffriga belopp för. Man får mycket för pengarna.

King of Fighters, Metal Slug, Fatal Fury, Samurai Shodown, Mutation Nation, Nam 75, Thrash Rally. Pixelmagi.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Skulle vara för Metal Slug spelen då.
Känns dock som det kan bli dyrt när den har skärm och man behöver köpa till kontrollers.

Medlem

Solklart köp! Har letat efter NeoGeo länge, men dom är svåra att få tag på.


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Tror inte jag kommer klara att hålla mig från att köpa en!

Som man dräglade efter en Neo-Geo som liten. I timmar stod man och kollade i spelaffärerna och drömde.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Herregud, jag klarade av hans läsa-manus-utantill-med-ospontan-reklamröst i nästan 3 minuter innan jag var tvungen att stänga ner. Kul grej, men formatet verkar mer gjort för att samla damm i bokhyllan än att faktiskt spela på. Någon som orkade lyssna sig igenom hela som vet ifall man kunde koppla upp sig mot en tv för t ex multiplay?

1
Skriv svar