Halo: Infinite utannonserat, se första trailern!

Robot
Halo: Infinite utannonserat, se första trailern!

Microsofts E3-konferens är i full gång!

#e3, #e3-2018, #halo-infinite, #microsoft


Medlem

Varför ser det så plastigt ut? Kolla på berget i grottan, träden och de bruna stenarna vid stranden.

Edit: samma med en del i den där samuraj trailern: typ håret och blöt hy såg ut som plast.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Avstängd

Där ser man! Och nu kom den skiten också.

Medlem

Hurra!!!! Hoppas på Battle Royal läge annars bojkottar jag Microsoft till Lina barn går i pension. *ironi*

Medlem
Skrivet av conthox:

Varför ser det så plastigt ut? Kolla på berget i grottan, träden och de bruna stenarna vid stranden.

Edit: samma med en del i den där samuraj trailern: typ håret och blöt hy såg ut som plast.

För att grafiken inte är färdig än, helt klart i Alpha stadie än. Det fattas texturer, ljus och reflexer och vatten samspelar inte rätt med texturer vilket ger ett plastigt utseende.

Skrivet av Wolfkin:

För att grafiken inte är färdig än, helt klart i Alpha stadie än. Det fattas texturer, ljus och reflexer och vatten samspelar inte rätt med texturer vilket ger ett plastigt utseende.

Jag tänkte att det måste vara ett mobilspel eller dyl.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Wolfkin:

För att grafiken inte är färdig än, helt klart i Alpha stadie än. Det fattas texturer, ljus och reflexer och vatten samspelar inte rätt med texturer vilket ger ett plastigt utseende.

Problemet är att jag sett det på färdiga spel också. Plus att det är lite konstigt att visa ett sådant "fel" på E3.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Första person som halo 1 eller e de nått c&c skräp ?


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

@Snabeltorsk: Det ryktas att det ska vara ett fullfjädrat Halo 6 med stort fokus på Master Chief.

Medlem

Ser väldigt mycket ut som en open-world titel. Skulle faktist vara sjukt spännande om man faktist Kunde utforska en hel ringvärld!
Ska tydligen också släppas till PC, det var på tiden!

Medlem
Skrivet av conthox:

Varför ser det så plastigt ut? Kolla på berget i grottan, träden och de bruna stenarna vid stranden.

Edit: samma med en del i den där samuraj trailern: typ håret och blöt hy såg ut som plast.

Titta på 4K trailern istället, mycket mer detaljer.
https://www.youtube.com/watch?v=Fmdb-KmlzD8

Medlem
Skrivet av Gerty:

Titta på 4K trailern istället, mycket mer detaljer.
https://www.youtube.com/watch?v=Fmdb-KmlzD8

Ja det blev bättre. Fast funderar ändå på varför det tydligen år 2018 fortfarande är svårt att få till rätt. Så fort något är blött, solupplyst eller reflekterar ljus så uppstår fenomenet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vet inte om jag blir mest less på att det är ännu en uppföljare (en besvikelse jag känner varje E3) eller på att lagt till det tröttsamt generiska "infinite" i titeln.

Men äh, det blir nog ett kul spel...

1
Skriv svar