Äntligen! Filmisk trailer från Cyberpunk 2077!

Robot
Äntligen! Filmisk trailer från Cyberpunk 2077!

En glimt av en våldsam rollspelsframtid.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #e3, #e3-2018


Medlem

Oj, fick rysningar av excitment när de gjorde hackande intro delen, men blev lite besviken när själva spelet visades upp.

Ser ballt ut men grafikmässigt fick jag lite Mass Effect Andromeda vibbar...

Pansarknekt

Såg legit ut. Ska bli riktigt najs att se lite gameplay.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Hmmm.. Hade naturligtvis hoppats på gameplay. Och huvudkillen lät rätt dudebro douche. Men art designen var rätt ball. Får väl försöka lita på CDPR.

Medlem

Förstår att många ser fram emot detta spelet och det är säkert ett sjukt bra spel. Men rent grafiskt m.m. fick jag lite Watchdogs och andra Ubisoft titlar i huvudet.

Medlem

Ääääääntligen!

Enda spelet jag verkligen ser fram emot


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Jag är glad. Det här spelet på natten, med all belysning och regn. <3

Medlem

gömd text i slutet av trailern (två frames, som jag klistrade ihop i PS).

i textform:

It's been over 2077 days since we announced our plan to develop Cyberpunk 2077. We released a CGI trailer, gave some interviews and... went dark. Normal procedure for these kinds of things - you announce a game and then shut up, roll up your sleeves, and go to work. We wanted to give you The Witcher 3 and both expansions first, which is why this period of staying silent was longer than we planned. Sorry for that.

As soon as we concluded work on Blood and Wine we were able to go full speed ahead with CP2077's pre-production. But we chose to remain silent. Why? At some point, we made a decision to resume talking about the game only when we have something to show. Something meaningful and substantial. This is because we do realise [sic] you've been (im)patiently waiting for a very long time, and we wouldn't want anyone to feel that we're taking this for granted. On the contrary - it gives us a lot of extra motivation. The hype is real, so the sweat and tears need to be real, too :).

But to the point. Today is the day. If you're seeing this, it means you saw the trailer - our vision of Cyberpunk, an alternative version of the future where America is in pieces, megacorporations control all aspects of civilised [sic] life, and gangs rule the rest. And, while this world is full of adrenaline, don't let the car chases and guns mislead you. Cyberpunk 2077 is a true single player, story-driven RPG. You'll be able to create your own character and..., well, you'll get to know the rest from what we show at our booth at E3. Be on the lookout for previews!

Before we finish, you probably have some questions, right?

When? When we told you we would only release the game when it's ready, we meant it. We're definitely much, much closer to a release date than we were back then :), but it's still not the time to confirm anything, so patience is still required. Quality is the only thing that drives us - it's the beauty of being an independent studio and your own publisher.

How big? Seriously big, but..., to be honest, we have no bloody clue at this point in time. Once we put it all together, we will openly tell you what you can expect. And we promise we'll do this before we start talking about any pre-orders or ask anything of you.

Free DLC/Expansions/DRM? Expect nothing less than you got with The Witcher 3. As for DRM, CP2077 will be 100% DRM-free on PC.

Microtransactions? In a single player role-playing game? Are you nuts?

Once again, thank you for your patience. If you have a minute, do visit cyberpunk.net and share your opinion (about anything) with us. We read everything you post and we treat it very seriously.

Yours, CD PROJEKT RED Team

Medlem

@Maysay:

Jag är förvånad, hade själv hoppats på mer realistisk look och inte så cartoonish...

Speciellt med tanke på deras teaser trailer.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Hmmm.. Hade naturligtvis hoppats på gameplay. Och huvudkillen lät rätt dudebro douche. Men art designen var rätt ball. Får väl försöka lita på CDPR.

dudebro var bara nåt för trailern. man kommer kunna skapa sin egna karaktär.

Medlem
Skrivet av B-itta:

@Maysay:

Jag är förvånad, hade själv hoppats på mer realistisk look och inte så cartoonish...

originalet (cyberpunk 2020) som det baseras på har ju rätt cartoony / cheesy '80s art style. älskar det.

Medlem

Ser underbart ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

"CPR" gör helt rätt som går sin egen väg och lägger krut på det viktigaste, spelet. Det finns ingen mening med att lägga ut ett datum och sedan inte kunna följa sin egen deadline, som många andra spelutvecklare. Jag gissar på att det kommer ut någon gång 2020.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ambassadör
Xbox

Ser ut att kunna bli hur grymt som helst! De verkar tyvärr lite längre bak i utvecklingen av spelet än jag hade hoppats dock, men fan de får ta den tid de behöver!


signatur

Jump in.

Medlem

Hade nog sett framför mig lite mer konstant natt och regn á la Blade Runner, där det här mer för tankarna till Neil Blomkamp och District 9, Chappie eller Elysium. Rent visuellt vill säga.

Apcool trailer dock! Ser fram emot lite gameplay!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Hade nog sett framför mig lite mer konstant natt och regn á la Blade Runner, där det här mer för tankarna till Neil Blomkamp och District 9, Chappie eller Elysium. Rent visuellt vill säga.

Apcool trailer dock! Ser fram emot lite gameplay!

gillade att dom visade mycket av hur det ser ut under dagtid också, lite förutsägbart annars. men den här scenen såg ju rätt bladerunnig ut.

Medlem
Skrivet av B-itta:

@Maysay:

Jag är förvånad, hade själv hoppats på mer realistisk look och inte så cartoonish...

Speciellt med tanke på deras teaser trailer.

Skrivet av jonis:

Hade nog sett framför mig lite mer konstant natt och regn á la Blade Runner, där det här mer för tankarna till Neil Blomkamp och District 9, Chappie eller Elysium. Rent visuellt vill säga.

Apcool trailer dock! Ser fram emot lite gameplay!

Detta! Hade nog velat se mer smuts jag med.
EDIT: och folk klagade på att BF5 var fullt med färg?

Medlem

Får se hur mycket de nedgraderar grafiken denna gången.

Medlem
Medlem
Skrivet av quadratis:

realise [sic]

civilised [sic]

Sic? Det är ju så det skrivs utanför nordamerika, det är ju bara Amerikanerna som skriver "realize" och "civilized".

Medlem

@quadratis Definitivt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tydligen så var texten i trailern som såg ut som CDkeys också det. Jag var på det tidigt som fan men testade bara steam och origin, tydligen var det windows store som gällde. Jag var in fan 1 minut efter de visades live :I Otur som stryk.

Det var också någon rolig grej på deras hemsida, där man skulle logga in med bl.a ett lösenord som kunde ses på bilens registreringsskylt i trailern. Det fylldes snabbt en kvot med folk som loggade in, nu står det är kvoten är fylld, frågan är vad de eventuellt belönas med?

Avstängd

Vad tror ni om Agents of Mayhem/Crackdown? Inget för mig.

Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:

Sic? Det är ju så det skrivs utanför nordamerika, det är ju bara Amerikanerna som skriver "realize" och "civilized".

inte jag som skrivit av texten. jag klistrade ihop bilden, nån på subredditen för spelet skrev ner hela texten.

KoP
Medlem

Kommer nog bli riktigt bra detta.

Medlem

Tur fasiken att det är bekräftat att man får skapa sin egen karaktär, för snubben i videon hade jag inte klarat många minuter med...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

1
Skriv svar