Hjälm, självlysande karta – Fallout 76 har förstås en lyxversion
out of stock redan?
https://gear.bethesda.net/products/fallout-76-power-armor-edi...
Dök upp på webhallen tidigare idag.
Pre-order är fortfarande uppe *Om du verkligen vill köpa det här spelet*
Sen återstår det ju att se hur många webhallen kommer få in.
Aldrig varit med om att jag inte fått en vara från Webhallen när man förbeställt, gäller andra collectors editions som försvann rätt snabbt. Gick in o beställde direkt när jag såg nyheten, utgår ifrån att jag får den.
Aldrig varit med om att jag inte fått en vara från Webhallen när man förbeställt, gäller andra collectors editions som försvann rätt snabbt. Gick in o beställde direkt när jag såg nyheten, utgår ifrån att jag får den.
Så sjukt sugen på hjälmen, men med tanke på hur dålig kvalité det är på de flesta specialutgåvor idag så känns 2500 lite väl tungt...
Spelet är jag rikigt hype:ad på också.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Gick också in och förboka direkt när den dök upp på Webhallen man får hoppas att man får hem ett exemplar, spelet i sig kan ju bli ganska roligt ändå med multiplayer