Fallout Shelter gör "en Fallout Shelter" – ute nu till PS4, Switch

Robot
Fallout Shelter gör "en Fallout Shelter" – ute nu till PS4, Switch

Presenterades och släpptes samma kväll.

#bethesda, #e3, #e3-2018, #fallout, #fallout-shelter


Moderator | Testpilot

Vad tycker egentligen folk om det här spelet?

Största problemet för mig är striderna som är otroligt tråkiga. Helst när ditt Vault blir attackerat och fienderna springer runt som höns och man måste jaga dem.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vad tycker egentligen folk om det här spelet?

Största problemet för mig är striderna som är otroligt tråkiga. Helst när ditt Vault blir attackerat och fienderna springer runt som höns och man måste jaga dem.

Det är väl att det inte har något djup för fem öre som är mitt största problem, och striderna är väl lite sådär. Hade det inte varit så mycket pay-to-win och samtidigt haft djup (som med ett sånt här simpelt spel inte kräver så mycket tid att ordna) så hade det ju faktiskt kunnat vara ett spel man hade velat spela länge.
Meeen tyvär inte. Kul några få timmar iaf.

Medlem

ja det e skoj. mysa framför teven istället. gött.

Medlem

Förstår inte "pay-2-win"... Det där försvinner väldigt snabbt i spelet när Nuka trillar in på löpande band. Personligen tycker jag bara det är gött att ta det lugnt, lira några minuter varje dag i början och sedan alltmer mot slutet. Enda tråkiga är väl att man inte kan ta med sig sina robotar från mobilen/steam till soffan.
Men nu får jag ändå en anledning att "avluta" spelet till sist. Tappade också lite lusten efter ett tag trots alla events de haft.

1
Skriv svar