Hjälm, självlysande karta – Fallout 76 har förstås en lyxversion

Robot
Hjälm, självlysande karta – Fallout 76 har förstås en lyxversion

En karta som "glows in the f*cking dark".

#bethesda, #e3, #e3-2018, #fallout, #fallout-76


Medlem

us only plus out of stock


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

dat hjälm eller!

Medlem

Godkänd cykelhjälm?


signatur

Meep!

Medlem

Gällande Power Armour Edition så kommer svenska butiker få mer info senare i veckan.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Dök upp på webhallen tidigare idag.
Pre-order är fortfarande uppe *Om du verkligen vill köpa det här spelet*
Sen återstår det ju att se hur många webhallen kommer få in.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Dök upp på webhallen tidigare idag.
Pre-order är fortfarande uppe *Om du verkligen vill köpa det här spelet*
Sen återstår det ju att se hur många webhallen kommer få in.

Aldrig varit med om att jag inte fått en vara från Webhallen när man förbeställt, gäller andra collectors editions som försvann rätt snabbt. Gick in o beställde direkt när jag såg nyheten, utgår ifrån att jag får den.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Aldrig varit med om att jag inte fått en vara från Webhallen när man förbeställt, gäller andra collectors editions som försvann rätt snabbt. Gick in o beställde direkt när jag såg nyheten, utgår ifrån att jag får den.

Så sjukt sugen på hjälmen, men med tanke på hur dålig kvalité det är på de flesta specialutgåvor idag så känns 2500 lite väl tungt...

Spelet är jag rikigt hype:ad på också.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Aldrig varit med om att jag inte fått en vara från Webhallen när man förbeställt, gäller andra collectors editions som försvann rätt snabbt. Gick in o beställde direkt när jag såg nyheten, utgår ifrån att jag får den.

Gick också in och förboka direkt när den dök upp på Webhallen man får hoppas att man får hem ett exemplar, spelet i sig kan ju bli ganska roligt ändå med multiplayer

1
Skriv svar