Square Enix E3 show...

Medlem
Square Enix E3 show...

Måste vara ärlig det där var nog en av dom svalaste E3 presentationerna på länge... Och hur tänker dom när dom visar exakt samma KH3 trailer under Microsofts presentation som deras egna... Dumt drag imo.

Releasehästryttare

Då såg du inte devolvers ? de visade 3 spel.

Medlem

Det var ju en showcase och inte en stor presskonferens, så jag hade inte förväntat mig något storslaget. Hoppet tändes lite när de inledde ganska starkt med en längre gameplay-sekvens från Tomb Raider. Synd att de inte hade mer såna inslag.

Håller med, svårt att fokusera på konferensen i huvud taget. Mycket gammalt vi redan visste om samt spel jag inte bryr mig om (Final Fantasy XIV och Bravius). Kanske kan Babylonspelet vara något. Det andra nya spelet, killen som kom in med papperspåsen, har glömt titlen var totalt intetsägande.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Mmm det var väldigt svalt, jag funderade på att skippa ett socialt event för att titta på det, glad att jag inte gjorde det. Spelen som visades upp såg helt klart trevliga ut, och som jag misstänkte visades inte FFVII Remake upp. Med tanke på hur lite de egentligen fått gjort nu när de startade om utvecklingen internt skulle det inte förvåna mig alls om det blir en titel till PS5 istället. Eller kanske både till PS4 och PS5 eftersom den senare inte kommer ha en stor installationsbas när första episoden lanseras.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

1
Skriv svar