Cyberpunk 2077 blir ett stort singleplayer-spel utan mikrotransaktioner

Medlem

kommer skaffa. gillar musiken.
är det en syndicate flört med dom 3 snubbarna i taxin där eller?

Medlem
Antingen eller

jag hoppas verkligen på det här spelet. Jag dundrar fram applåder för att de tog sig an ett så stort projekt. Spelet kommer bli gigantiskt. JAg tror de sa, rätta mig om jag har fel, men att det var 1000 pers som jobbade med det. JAg såg alltid denna period med nästan evig natt, regn, smog, och riktigt dark miljö, där människan vankas fram sina sista steg innan helvetet bryter loss, om man säger så. Och där kommer hjältarna fram. Vi, för att rädda inte bara på det stora hela, men också våra själar. Jag vet inte om det GTA inspirerade världen vi fick se kommer att funka, men hoppas det. Det kändes en aning för "spelaktigt" till skillnad från Witcher som var en cinematic experience, vilket de borde ha fortsatt med och förbättrat. Men vem vet, detta kan bli nånting. Kanske något riktigt bra!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Haha shit detta kommer bli king!

Medlem

Så de kommer att bli First person perspective med focus på RPG och inte shooter.
Låtter också att man kommer bara kunna focusera på 3 klasser Tekki, Solo och Netrunner.

12
Skriv svar