Assassins Creed Odyssey officiellt avtäckt

Robot
Assassins Creed Odyssey officiellt avtäckt

Se åtta minuter mordisk gameplay! Och dialogval!

#assassins-creed-odyssey, #e3, #e3-2018, #ubisoft


Medlem

Jag ser väldigt fram emot att spela detta! Verkar vara likadan som Origins, men är bara positivt enlig min åsikt.

PS vart lite besviken att inte Ubisoft hade sin årliga överraskning. Var väl detta, men ingen intro eller något som tidigare år :/

Det är lite kul. Varje gång ett nytt AC utannonseras så lyckas man verkligen fånga tidsperioder som jag själv finner väldigt intressant, något som få spel, typ bara strategispel annars, lyckas göra.

Det här är inget annorlunda. Normalt sett hade jag dreglat över ett sånt här släpp.

Det tråkiga är att det finns få spelserier som jag tycker är så tråkiga som AC. Har gett mig i kast tre gånger att ta mig in i serien. Tröttnar alltid oerhört snabbt.

Men vem vet, det ser snyggt ut och hade aldrig gissat att det var ett AC-spel om ingen sa det. Kanske blir min öppning till serien.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Mer av samma ser det ut som, men verkar som att dom har börjat skippa hela lönnmördar delen....

Sen visste jag inte att Leonidas fick en dotter, trodde att han bara fick en son, och den sonen vart kung över sparta efter Leonidas död :>


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

1
Skriv svar