Calle parkerar hagelgeväret och kör Forza Horizon 4

Robot
Calle parkerar hagelgeväret och kör Forza Horizon 4
Medlem

Ser ut som det gick bra att köra. Lite rewinds här och där men det var väl meningen så vi kunde få se det också antar jag?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Redaktör
Skrivet av Tapiwen:

Ser ut som det gick bra att köra. Lite rewinds här och där men det var väl meningen så vi kunde få se det också antar jag?

Givetvis - Calle missar krockar aldrig!


signatur
Medlem

Tredjeperson... *suck*

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Tredjeperson... *suck*

Fast det går ju att ändra...


signatur

autograph

Medlem

Jag har ju inte ens kört klart Horizon 3!
Denna kunde ju varit en DLC till den förra?


signatur

autograph

Medlem

För någon som aldrig spelat detta innan, är det lite som need for speed? alltså inte för mycket ställa in individuella inställningar, bromsar,hjul etc..

Medlem

Laddar det snabbare än Forza-spelen?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Redaktör
Skrivet av rigge:

För någon som aldrig spelat detta innan, är det lite som need for speed? alltså inte för mycket ställa in individuella inställningar, bromsar,hjul etc..

Ur den aspekten: ja, du behöver inte trimma bilarna. Men det är helt open world, och med långt bättre körkänsla än NFS. Forza Horizon 3 är grymt bra.


signatur
Medlem

Ahh hade missat att det var xbox på denna titeln, blir inget då

Redaktör
Skrivet av rigge:

Ahh hade missat att det var xbox på denna titeln, blir inget då

Funkar med Win 10 också.


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av rigge:

För någon som aldrig spelat detta innan, är det lite som need for speed? alltså inte för mycket ställa in individuella inställningar, bromsar,hjul etc..

Har kört Forza Horizon 3 och där fanns det massor av inställningar för den som ville men jag orkade inte pilla på det utan körde standard vilket fungerade fint.

Skrivet av Pretorian24:

Laddar det snabbare än Forza-spelen?

Laddar det som 3an så är det snabbt tycker jag (Win10)

Skrivet av rigge:

Ahh hade missat att det var xbox på denna titeln, blir inget då

Finns till Win10 i deras egna store för gissningsvis härliga 650-700 SEK

Ambassadör
Xbox
Skrivet av rigge:

Ahh hade missat att det var xbox på denna titeln, blir inget då

Det kommer till Windows också.

Skrivet av Gen:

Finns till Win10 i deras egna store för gissningsvis härliga 650-700 SEK

Det kommer till Xbox Game Pass direkt vid release också, vilket också fungerar på PC.


signatur

Jump in.

Medlem

En månads gamepass eller 2 kan det ju vara värt, om inte bara för att se vad som skiljer det från trean, som jag inte riktigt gillar, det är nått som inte klickar för mig. -visst det är snyggt som ett as, flyter på bra på min PC osv. men det känns TRÅKIGT på nått sätt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Gillade körkänslan, fastän vintern inte var så sladdrig som Sverige-banorna i Colin McRae 2 (som jag jämför alla bilspel led). Väldigt skön tyngd i allt. 187 km/h kändes verkligen snabbt!


signatur
Medlem

Forza Horizon spelen är nog dom bästa vapenfria spelen som finns.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Gen
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Det kommer till Xbox Game Pass direkt vid release också, vilket också fungerar på PC.

Klart men Game Pass innebär också att man måste spela en del för att det ska vara värt månadskostnaden. Som med WoW tex, loggade in två-tre gånger i månaden och det är ju knappast värt det så jag lade ner det eftersom jag har annat att spela.

Medlem

Hoppas det är lika bra som Forza Horizon 3 som man har lagt många timmar på, för Forza 7 var den största besivikelsen förra året. Hade hoppats på det men alla andra banracing spel slår det med stor marginal som Project Cars 2, Gran Turismo Sport och Assetto Corsa.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Gen:

Klart men Game Pass innebär också att man måste spela en del för att det ska vara värt månadskostnaden. Som med WoW tex, loggade in två-tre gånger i månaden och det är ju knappast värt det så jag lade ner det eftersom jag har annat att spela.

Hm jo, spelar man bara ett enda spel från Game Pass så har man ju bara 6-7 månader på sig innan det blir ovärt.


signatur

Jump in.

Gen
Medlem

@Mortaigne: Ja okej, det lät kanske lite konstigt när jag sa det Men kostade inte Game Pass 150kr? Eller var det 200?

Ambassadör
Xbox

@Gen: 99kr/månad

Kommer billigare 3-6-12-månaders alternativ.

Just nu har de en E3-special med första månaden för 10 kr.


signatur

Jump in.

Gen
Medlem

@Mortaigne: Okej, då tar jag tillbaka vad jag sagt tidigare. Det var ju faktiskt billigt! Ska bli kul att testa Horizon 4 via Game Pass. Och nu säger du att det kostar 10kr? Fantastiskt, måste kolla upp det.

Medlem

@Gen: Finns ju även 14 dagars free trial om du inte haft det förut. och den där månaden för 10 spänn gäller bara i 5 dagar till.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Gen
Medlem

@Zymac: Men om man tar en månad för 10kr så gäller det väl som sagt var för en månads spelande? Gratis 14 dagar är ju bara 14 dagar

Medlem

@Gen: jaja, jovisst, menade mest att 10 kronorsmånaden börjar ju då du köper den, så du kan inte "spara" den tills FH4 kommer såvitt jag vet, medans om du inte haft gamepass och inte vill spela nått just nu så kan man ju vänta och sedan aktivera 2veckors test då FH4 släpps.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Gen
Medlem

@Zymac: Då är jag med på vad du menar och det låter absolut som det bästa alternativet eftersom jag har för många spel att spela nu

1
Skriv svar