En trailer för remaken av Resident Evil 2

Robot
En trailer för remaken av Resident Evil 2
Medlem

Äntligen! Givet köp även om man som inbitet fan ville haft det mer likt RE1 remaken, men med tanke på produktionstiden med mera har jag förståelse för att det inte blir så nichat, hoppas bara de håller det på en mycket lugnare nivå än RE4 och med fokus på skräck och stämning istället för action, jag tycker de borde kunna ge alla fans det åtminstone, annars kunde de gjort en spinoff istället för att ge sig på något som många håller kärt.

Medlem

Jag hoppas verkligen INTE att gameplay blir som i 4an. Som ett stort fan av serien sedan start var det inget riktigt resident evil enligt mig. Jag älskade sjuan när de gick tillbaka till survival horror på riktigt igen.

Medlem

Ohh fan vad glad jag blev när jag vaknade. Har väntat på detta innan ens Capcom bekräftade detta 2015. Men jag hoppas verkligen det blir denna klassiska "fixed camera angels" Men verkar dock inte bli så utav vad man såg av trailern. Och sen även att det släpps på PC

Edit: Det ska även släppas på pc.

Medlem

faan va tuunngt!


signatur

Suup homie

Medlem

Där är två trailrar, enligt mig är den ena MYCKET snyggare än den andra men de ser båda ut som gameplay. Im confused 🤔

Releasehästryttare
1
Skriv svar