Kolla in alla Sonys E3-trailers

Robot
Kolla in alla Sonys E3-trailers

Vrålsnyggt The Last of Us 2, helskruvat Death Stranding och inte jättesnygg Spider-Man. Med mera.

#e3, #e3-2018, #playstation, #playstation-4, #ps4, #sony


Medlem

Spindelmannen ser iaf ut att bli riktigt kul att spela. Så det håller jag tummarna för att det håller hela vägen i mål. Ghost såg också riktigt fräckt ut men hujjamejjen jag hoppas vi får möjligheten att ha japanskt tal.
Engelskan passar verkligen inte in i en sådan miljö.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Releasehästryttare

@SunShine: Tror spindelmannen kommer sälja som som smör i solsken, men personligen är jag inte sugen på ytterligare ett nytt arkamstyle spel där man oftast enbart trycker på de knappas som visas upp på skärmen.

Nä det får bli re2 remake för mig.

Medlem

Och där kom mitt sug efter Tlou 2 tillbaka som en käftsmäll

Medlem

❤ Sony. Deras presentation visade upp en massa starka och vrål snygga singleplayer spel.

Inget onödigt snack, spelen fick helt enkelt tala för sig själva.

Medlem

Säger bara en sak, RESIDENT EVIL 2!!!

Medlem

Trodde singeplayer var en utdöende konst😎


signatur

Banksy

Medlem

RE2 remaken ser riktigt bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sonys format var ett skämt, fruktansvärt dåligt. Mestadels gamla nyheter dessutom.

Medlem

Jag gillade vad jag såg deras presskonferens, men jag tyckte Microsofts var bättre. Sony har fastnat i ett mönster & Microsoft kunde visa upp en större variation av spel. Sony är bra på vad de gör men samtidigt känns det som att de har delat ut ett "gyllene snitt" till alla sina utvecklare. Så här ska det vara. Punkt.

Medlem
Skrivet av Devan:

@SunShine: Tror spindelmannen kommer sälja som som smör i solsken, men personligen är jag inte sugen på ytterligare ett nytt arkamstyle spel där man oftast enbart trycker på de knappas som visas upp på skärmen.

Nä det får bli re2 remake för mig.

Det lär det göra. Grafikst påminde det mig om Infamous spelen också vilket är en stil jag gillar.
Ah ja det kan bli lite överanvänt helt klart. Personligen tycker jag det är ett rätt fräckt system så länge man har gott om gadget och kan slänga ihop en myriad av olika attacker på sikt osv.
Ja jävlar re2 ser ut att bli mäktigt!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Sony hade bra spel men presentationen var urusel. Bethesda va bäst imo.

Medlem

The Last of Us såg ju riktigt bra ut. Men hela trailern och gameplay kändes vääälidigt scriptat...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Sony hade bra spel men presentationen var urusel. Bethesda va bäst imo.

Microsoft och tätt inpå Bethesda för min del.

Gen
Medlem

Nu såg jag inte konferensen, däremot såg jag Microsofts och måste säga att de verkligen försöker knappa in på Sony då de verkligen smattrade ut massor av spel (en hel del är ju dessutom exklusiva om jag förstått det rätt). Hatar iofs Phils töntiga "plays best on Xbox" tjôt, jävla mupp men det är en annan sak. Tycker Sony borde slängt ur sig PS5, det hade nog inte varit fel. Microsoft nämnde trots allt Xbox Two eller vad den kommer att heta.

Medlem

Btw, vad menas med "World exclusive"?

The Last of Us 2: Ser okej ut, jag föll dock inte för första spelet som nästan alla andra gjorde. Kommer antalgligen spela men tror det kommer stå i hyllan ungefär lika länge som Uncharted 4 har stått nu...

Death Stranding: Jag kanske är dum i huvudet men jag fattar inte det här alls... Kanske blir mer förståeligt när man väl spelar det men just nu känns det verkligen bara pretentiöst.

Spiderman: Ser riktigt kul ut.

Ghost of Tsushima: Kanske bästa nya spelet.

Control: Meh, i alla fall av det vi såg.

Resident Evil 2: Gudars skymning , JA! Ett av mina favoritspel och de ser ut att ha fångat en perfekt modern tolkning av spelet. Enda öskan är att man utökar spelet lite. Enda nackdelen är januarireleasen, har för mig RE7 släpptes i början av året också. Tråkig tid på året att spela skräckspel på. Hade personligen önskat ett oktobersläpp.

Kingdom Hearts 3: Så fick vi en till värld och då den som jag tyckte sämst om från KH2 (jag tyckte det var rätt malplacerat med en värld baserad på en livactionfilm, dock så passar det bättre med den nya tekniken), önskar mig så en mer klassisk värld till. Ser fullständigt underbart ut dock. Synd bara sönderslaktade storyn lyser igenom...


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Btw, vad menas med "World exclusive"?

Det finns endast på Jorden.

Medlem

Någon insatt person som kan förklara för mig vad Kingdom Hearts bundle'n innebär?

All in one package så jag antar att det är ettan, tvåan, trean å vad mer? Varför göra allt så onödigt komplicerat å döpa dom till 1.5, 2.5 å 2.8? Jag antar att tex 1 står för spel ett och ,5 betyder att det är en remaster?

Någon för gärna sprida lite ljus angående detta.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Det finns endast på Jorden.

Ja jo men "world exclusive" känns ju rätt meningslöst, ungefär som att skriva vattnet är vått, jaha liksom?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Btw, vad menas med "World exclusive"?

Förmodligen så släpps spelet överallt och inte bara i vissa regioner/länder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar