Bohemia avslöjar survival-spelet Vigor till Xbox One

Robot
Bohemia avslöjar survival-spelet Vigor till Xbox One
Medlem

Låter väldigt konstigt att Behemia skulle släppa ett spel enbart på konsol, och ännu konstigare att inte Microsoft skröt med detta under deras presskonferens om det nu är exklusivt.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bojkott:

Låter väldigt konstigt att Behemia skulle släppa ett spel enbart på konsol, och ännu konstigare att inte Microsoft skröt med detta under deras presskonferens om det nu är exklusivt.

Kommer förmodligen till PC också. Xbox sparade detta till Inside Xbox som sändes igår, det är ett nytt Game Preview (Early Access på Xbox) så det passade bra på den lite mindre scenen. De hade sagt innan att de skulle spara ett reveal till just Inside Xbox, drar tittare och är ju inte så konstigt i det ljuset.

Premissen är ju onekligen intressant, survival i Norge!


signatur

Jump in.

Medlem

Känns ju stabilt med tanke på det skick dayz är i nu

Medlem

Kul setting och kul att känna igen den där paprikaformade äggklockan, hade en precis likadan i mina föräldrars hem. Däremot lite märklig PR att anonsera ett sånt här spel när de ännu inte gjort klart DayZ, även om det säkert är olika team etc. så kan det ju lätt användas emot dem rätt så rejält. Det ökar verkligen känslan att de har gett upp DayZ för länge sen på något vis.

Medlem

Men finns det BR mode?!

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Kommer förmodligen till PC också. Xbox sparade detta till Inside Xbox som sändes igår, det är ett nytt Game Preview (Early Access på Xbox) så det passade bra på den lite mindre scenen. De hade sagt innan att de skulle spara ett reveal till just Inside Xbox, drar tittare och är ju inte så konstigt i det ljuset.

Premissen är ju onekligen intressant, survival i Norge!

Stod Exclusive for Xbox One i en annan video som de visade.

Ambassadör
Xbox

@Fr0gg0.: Där ser man! Kjempeflott


signatur

Jump in.

Medlem

Börjar Skandinavien bli ett populärt postapokalyptiskt område? Tre spel, en tv-serie och en film som utspelar sig här.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Kul setting och kul att känna igen den där paprikaformade äggklockan, hade en precis likadan i mina föräldrars hem. Däremot lite märklig PR att anonsera ett sånt här spel när de ännu inte gjort klart DayZ, även om det säkert är olika team etc. så kan det ju lätt användas emot dem rätt så rejält. Det ökar verkligen känslan att de har gett upp DayZ för länge sen på något vis.

Ja, fan kan dom inte bara erkänna att dom gett upp DayZ så jag kan sluta vara sur på dom och börja gilla det här spelet istället?

Medlem

[quote postid="3807947" userid="178143" name="Ftmch"]
Kul setting och kul att känna igen den där paprikaformade äggklockan, hade en precis likadan i mina föräldrars hem.

Du får förlåta, men det är en tomat

Medlem

Tror jag såg en Volvo Sonett.

Medlem

@sgtbastard: Fast den är ju italiensk...

Medlem

@Arcadia: ja vet, och har 6 förgasare!

1
Skriv svar