Lawbreakers Free-To-Play

Medlem
Lawbreakers Free-To-Play

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Releasehästryttare

Skulle inte studion läggas ner efter fjaskot med deras nya BR spel?

Om ni vill ha ett bättre alternativ till Lawbreakers så är Quake champions gratis i några dagar till på steam

https://store.steampowered.com/app/611500/Quake_Champions/

Medlem

Jag tipsade för det ger åtminstone resten en chans att prova.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skribent

Tycker det är svårt att jämföra Lawbreakers och Quake Champions då de gör lite olika grejer. Lawbreakers är inte perfekt men jag gillar spelet och tycker att det förtjänar att bättre öde än så här. Servrarna går ner i september, bara att hoppa in och spela fram tills dess.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Releasehästryttare
Skrivet av ohem:

Jag tipsade för det ger åtminstone resten en chans att prova.

Japp, klart man skall ge folk alternativet till och testa det, har själv inte spelat den versionen som är live nu utan enbart när de hade en öppen beta helg och då va spelet bedrövlig.
Med tanke på att spelet ligger just nu på 51% positivt (most recent) så tvivlar jag dock på att det är mer roligt nu.

Skrivet av Mattias Frost:

Tycker det är svårt att jämföra Lawbreakers och Quake Champions då de gör lite olika grejer. Lawbreakers är inte perfekt men jag gillar spelet och tycker att det förtjänar att bättre öde än så här. Servrarna går ner i september, bara att hoppa in och spela fram tills dess.

Jag funderade på att göra en egen tråd för qc men känns som bägge spelen är ganska ljumna så folk som läser denna tråden får tipset här så kan de välja och testa det ena eller bägge.

Kanske inte skulle skrivit bättre utan att det har högre score på steam vilket oftast betyder att det är ett spel och mer värt att lägga den lilla tid man har på att spela.

Medlem
Skrivet av Devan:

Skulle inte studion läggas ner efter fjaskot med deras nya BR spel?

Om ni vill ha ett bättre alternativ till Lawbreakers så är Quake champions gratis i några dagar till på steam

https://store.steampowered.com/app/611500/Quake_Champions/

Föredrar LawBreakers


signatur

subterranean homesick alien

Tråkigt att det gick ett sådant öde till mötes, men det hade nog behövts poleras lite till.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar