E3 live – Gurra och Andreas spontantäcker live från studion klockan 18!

Robot
E3 live – Gurra och Andreas spontantäcker live från studion klockan 18!

Vi fick inte nog helt enkelt! Häng med strax innan 18.

#e3, #e3-2017, #nintendo, #nintendo-direct


Killmonday Games

Togs er Sony video ner eller nåt? Hittar ej på youtewb


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem
Skrivet av bloat:

Togs er Sony video ner eller nåt? Hittar ej på youtewb

De fick köra på Sweclockers kanal pga Youtube stängde FZ:s egna (can we copystrike FZ?)
Du hittar den här: https://www.youtube.com/watch?v=k9lEoBP5Rk8

Medlem

Nintendo vann igen!
Älskar när de har "Available now!"

Medlem

När man trodde att det inte kunde bli sämre än Sony klampar Nintendo in med spelvärldens motsvarighet till ordbajs.

Super Mario Party kan bli kul, är inte så insatt i serien. Fire Emblem är en serie som jag följer i alla fall, vet i fan om trailern var så spännande dock. Jag är nyfiken på Pokemon Lets go Pikachu, lite beroende på vad det faktiskt är. Octopath Traveler är okså ett givet kort för min del.

Annars var den halvan rätt ljummen, måste erkänna att jag är lite frågande till om Nintendo verkligen kan hålla ångan uppe med Switch.

Super Smash däremot, satt bokstavligt talat med en tår i ögat. Fantastiskt initiativ!
Fatta dock inte vad de mena med rostret? Man börjar med de som var med i första spelet, men resten, tillkommer de via upplåsningar eller släpps dom allt efter som?

Tyckte det var lite oklart om det kommer mer karaktärer också. Visst, Ridley var sjukt efterlängtad men har personligen några fler karaktärer jag vill se.

HAr själv inte något Switch än men kommer antagligen plocka upp det med Octopath Travler till Pokemon Lets go.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Fragtjuv

Inget Metroid heller. Har inte haft en Nintendo-konsol på bra många år men hade gärna fått ett titt på det.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Meh. Trist men some väntat, Nintendo kör sitt eget race. Super smash kommer sälja en miljard ex och sen på TGS kommer dom prata Pokémon


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Angående Nintendos spel. Så borde dom göra precis på samma sätt med dom nya spelen som dom gjort med. Zelda Mario och splatoon 2.... Tyckte att Sonys visning var helt ok. Om en lite igenom stressat. Får se ikväll vad Nintendo kan bjuda på.

Medlem

Deras live-täckning startar vid 13 min 40 sek.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

1
Skriv svar