Omröstning: vilken presskonferens vann E3?

Robot
Omröstning: vilken presskonferens vann E3?

Vilken av de stora bjässarna gjorde bäst ifrån sig? Berätta vad du tycker!

#e3, #e3-2018


gnu
Medlem

Allvarligt? Vem röstade på Microsoft?

Moderator | Testpilot

Microsoft utan tvekan. Trodde inte de skulle komma med något vettigt alls men det var riktigt kul att det var fokus på GAMES. Inte mycket snack, ingen cringe dans och musikproduktion. Bara massvis med GAMES.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Microsoft fullständigt ägde E3 i år.

Medlem

Helt klart Microsoft.

Medlem

Jag rösta på Sony( ja jag har en ps4) men samtidigt är jag djupt besviken både på sony och SE då inget från FF7 visades.

Inaktiv

Hands down Microsoft.

Avstängd

Kalla mig någon som "gillar Nintendo", men Nintendo's E3 brukar vara utdragen på några dagar. Så det fattas fortfarande announcements om jag inte misstar mig. Kanske Metroid Prime 4 dyker upp senare idag eller de kommande dagarna?

KoP
Medlem
phi
Medlem

Pyttemjuk. Då är jag ändå ganska anti Microsoft i allmänhet.

Medlem

Inget snack om saken, Microsoft ägde totalt.

Medlem

Frågan är vilken som var sämst. EA, SquareEnix eller Nintendo.

Medlem

Kul att så många stödjer Microsoft, ändå att de fortfarande inte har några nya spel att komma med (på ett bra tag...)

Medlem
Skrivet av B-itta:

Kul att så många stödjer Microsoft, ändå att de fortfarande inte har några nya spel att komma med (på ett bra tag...)

Det är ju hur dom presenterade sina spel, inte vad för spel som presenterades.

Medlem

Rätt enkelt att vinna något när allt var super mediokert förutom för Devolver.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Microsoft hade bästa konferensen sätt till upplägg. Spelmässigt har de dock fortfarande den sämsta uppsättningen av exklusiva spel. Alltid samma gamla veva med halo, gears och forza.

Medlem

Jag har inte sett alla ännu men EA var då definitivt sämst, tätt följt av MS som mest försökte bedra folk med vad som var exklusiva spel och ej...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Ambassadör
Xbox

Microsoft utan tvekan. Professionellt. Fokus på massor av spel. Inget cringe eller lagg. Visade seriositet inför framtiden med massor av nya studios och teasers om Project Scarlett. Välproducerat!


signatur

Jump in.

Medlem

Det var ett riktigt tråkigt och dåligt E3 iår. Ingen får heller min röst.

Medlem
Skrivet av Divion:

Det är ju hur dom presenterade sina spel, inte vad för spel som presenterades.

Håller inte med där...

Sony visade dessutom bara upp sina spel och lät dem tala för sig själva, inget skit snack om hur mycket bättre deras konsol är.

Avstängd

Ubisoft utan tvekan spelmässigt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

MS utan tvekan, professionellt och bra med stort fokus på spelen.
Sedan har jag inget emot att vissa studios bryter lite trender och försöker bjuda på sig.

Bra E3 i år överlag, många intressanta titlar på gång.

Medlem

Bäst spel hade föga förvånande Sony, följt av Ubisoft (BG&E2!!!). Microsofts presskonferens var bra, men det är lite tråkigt att de inte ger spelarna några bra exklusiva AAA-spel. Sony pumpar ut fantastiska spel hela tiden, och dessutom de överlägset snyggaste spelen trots att Microsoft har den starkaste konsolen.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Soulless:

MS som mest försökte bedra folk med vad som var exklusiva spel och ej...

Precis. Upplägget spelar ingen roll. Det är de exklusiva som räknas. Inga överaskningar där medans Sony hade riktiga megatons. Sony vann på knockout och var helt klart överlägset bäst.

Medlem

Röstar på Microsoft såklart. Dom visade iofs kanske sina muskler mer än vad dom visade sina spjutspetsar. Men otroligt spelfylld snygg show som imponerade.

Medlem

1. Microsoft
2. PC Gaming Show
3. UBIsoft

Medlem

1.Microsoft vann med mest nytt, men inget som direkt intresserade mig (förutom Cyberpunk)! Så därför faller rösten på dem.

2.Sony, tyckte jag hade intressantare titlar och överlag snyggare spel.

3.Ubisoft ägde CGI loppet med BGE2.

4.Bethesda hade en del intressanta, men för lite visat av de titlar som man verkligen vill veta mer om. "Missed oppertunity"

5-*.Square Enix o.sv var rena skräpet.


signatur

Nämen!

Medlem

Glöm ej dansande pandan? Mjukisbrallan och trialfinnen😂😝 bara dom borde ha en egen omröstning😉

Inaktiv

Microsoft utan tvekan...oj vilken åktur det var!

Pinsamt med några Sony fanboys som upvotar bland det värsta skräp E3 har sett.. kändes som Killzone all over.
.

Medlem

Microsoft måste jag nog säga. Men det var ju bara för alla 3e parts spel. Kommer inte ihåg om dom visade nånting intressant till Xbox xD

123
Skriv svar