Fortnite släppt på Switch - idag!

Robot
Fortnite släppt på Switch - idag!

Dessutom kan Switch-versionen lira med Xbox One, mac, mobiler och pc.

#crossplay, #e3-2018, #fortnite


Medlem

Vad kul. Då kan jag spela med barnen på min Switch när dom kör på Xbox.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ska installeras! Hoppas pve kommer snart oxå...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Vad kul. Då kan jag spela med barnen på min Switch när dom kör på Xbox.

Det var det min son sa till mig också... "Va bra pappa, då kan du spela med mig nu"

Testade lite snabbt ikväll och man vinner nog lite lättare här änsålänge. Dom flesta som spelar är väldigt nya märks det.

Kanske ska tillägga att Epic har gjort så att man kan använda voice chat också genom vanliga hörlursporten! Slipper dum telefon app...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av piddau:

Kanske ska tillägga att Epic har gjort så att man kan använda voice chat också genom vanliga hörlursporten! Slipper dum telefon app...

What! Kör du in ett vanligt headset och det bara funkar?


signatur
Medlem

laddade ner den när den kom ut, fick fort reda på att det inte går att synca min progress som jag har på PS4. TACK SONY!
hjälper heller inte att du loggar ut PSN från Epics sida, då säger den bara att denna konto inte kan syncas med annat än PS4.

med andra ord, jag blev tvungen att skapa ett nytt konto hos Epic.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Korrekt. De så även att det inte var aktivt idag utan på torsdag aktiverar de funktionen.
Så vanligt headset och ingen app för detta i mobilen.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av makedonii:

laddade ner den när den kom ut, fick fort reda på att det inte går att synca min progress som jag har på PS4. TACK SONY!
hjälper heller inte att du loggar ut PSN från Epics sida, då säger den bara att denna konto inte kan syncas med annat än PS4.

med andra ord, jag blev tvungen att skapa ett nytt konto hos Epic.

Lite trist att Sony fortfarande är kvar på 90-talet där man ska låsa in sig med exklusiva titlar och slutna system. Ordspråket "the more the merrier" kanske inte går att översätta till japanska? ...Eller jo det gick ju för till och med old school Nintendo har ju fattat glädjen av att dela.

Medlem

Riktigt uppskattat! Jag på switchen och lillbrorsan på datorn. Dålig är man, men skoj att kunna lira tillsammans!

Medlem

Blir ett köp på switchen. Länge suttit o hållt på köp knappen på ps4 men mycket hellre en portable version

1
Skriv svar