Den blomstertid nu kommer - svensk Cloverfield?

Releasehästryttare
Den blomstertid nu kommer - svensk Cloverfield?

Trailern på Den blomstertid nu kommer från crazy pictures släpptes idag:

Biopremiär på midsommar

Skägg.
10 Chambers

Ser grymt ut, kul att SF gått in i detta indieprojekt!


signatur
Medlem

Kan nog vara helt ok, deras småklipp är rätt bra.

Releasehästryttare

Trailer 2 släppt:

Biopremiär om 1 månad!

Skägg.
10 Chambers

Det man ser i trailern ser ju jäkligt bra ut, hoppas att resten håller samma nivå.


signatur
Geeks Gaming

Jag har sjukt höga förhoppningar på denna och hoppas att den konstiga formeln med crazy-gänget faktiskt funkar (komiker+thriller funkade ju med ”get out”).

En av de få svenska filmer som jag känner mig hypad inför

Releasehästryttare

Inte långt kvar nu

Medlem

650kr på kickstarter men jag måste ju ändå se den på bio för det här ser verkligen lovande ut jämfört med dagens Hollywood produktioner

Jag ångrar verkligen att jag såg Jurassic World: Fallen Kingdom på bio i helgen som var, där man verkligen ser att filmskapare skiter fullständigt i att göra ett seriöst jobb, filmen hade ju varit mycket bättre utan alla skådespelare.

Releasehästryttare

@Hajfena: är Criss pratt dålig i den filmen ? såg att den ligger på 6.8 på imdb så ja det låter inte sevärd.

Medlem

@Devan:
Den är väl mer riktad till barn, och därav finns en hel del scener som är lite väl övertydliga för att förmedla en känsla, som att ta stillbilder på dels Chris och Bryce ansikte/ögon för att visa hur de kan visa sitt känsloregister när saker händer.
Så för barn är den säkert bra men jag tappade intresset mitt i filmen, där spänningen byts ut till parodi(utan att spoila något...) och jag vet inte om de medvetet gjort det men publiken skrattade iaf.

Releasehästryttare

Filmen finns nu på Youtube

1
Skriv svar