Assetto Corsa Competizione – åk med ett varv runt Monza

Robot
Assetto Corsa Competizione – åk med ett varv runt Monza

Första gameplay-filmen från Assetto Corsa-uppföljaren.

#assetto-corsa, #assetto-corsa-competizione, #e3-2018, #gameplay


Medlem

Fick flashback från GTR 2, körde även just den banan rätt ofta. Assetto Corsa har jag missat, ser bra ut. Får hålla ett öga på det framöver.

Medlem

Gillar hur detta ser ut mycket mer än det första spelet. Tyckte det hade ett grått lager över sig eller hur jag ska beskriva det. Färgerna verkar mycket starkare och trevligare att titta på i detta!

Medlem

Nä, jag tänker inte göra om misstaget med Assetto Corsa early access.
Det känns som att det är 10 år sedan och att det aldrig blir riktigt klart, utan bara kommit uppdateringar.
Jag köpte det från början för att trailern såg bra ut.
Men det blev ju aldrig bra.


signatur

autograph

Jofan det kommer bli toppen det här tror jag!

När dom gjorde första AC så va dom väl ca 4st som jobbade med det och nu är dom ju fler med massa mer kunskap.
en till video ifrån ACC
https://www.youtube.com/watch?v=qfCAEEr9J2A&feature=youtu.be

/Anders


signatur

|Intel i7 8700k @ 5GHz ||EK-Vatten ||ROG STRIX Z370-G |G.Skill 16GB DDR4 3600MHz ||MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X (EK-Vattenblock ||Samsung 750 250G SSD system disk || Samsung 840 Evo 250G Steam disk |FRACTAL DESIGN DEFINE R4 WHITE ||Corsair HX750W || Thrustmaster T500RS - SRC-GT1 || Fanatec CLP V2 ||OculusRift|

Medlem

@salle94: Chromatic aberration, finns en mod som tar bort det. Det filtret borde vara bannat från utvecklare att använda det.

1
Skriv svar