Förhandstitt – Destiny 2: Forsaken

Robot
Förhandstitt – Destiny 2: Forsaken

Det är dags att återvända till The Reef.

#destiny-2, #e3-2018


Medlem

Ja inte kommer iallafall jag hoppa på direkt att köpa detta, med tanke på hur otroligt lite man fick ut av bas-spelet med sitt season pass så får detta vänta ett tag. Se ifall det öht blir värt det.

Inaktiv

Jag och några polare är mitt uppe i ett återfall nu när vi hittade season pass för 20€ på humblebundle. Har inte spelat sedan första releasemånaden så just nu är spelet kul och med en hel del att göra.
Ser att de även har ökat på mängden saker som tar tid att låsa upp. Blir säkert en del grind att få dem men kul att de äntligen börjat tänka på de som vill spela det mer som ett MMO. Får se hur länge de två första expansionerna håller men tycker definitivt man har haft kul på 20€ redan.

Medlem

Jag tyckte basspelet var rätt kul, men blev vred när det redan efter en handfull veckor (ja, till PC då) kom en DLC som kostade nästan lika mycket som basspelet, och innehöll content som knappt räckte lika länge som en påse lösgodis. Hoppade det, men det där season passet skulle man kanske jaga rätt på, täcker det även höstens släpp?

Edit: Verkar bara täcka de två första pruttiga DLC'en och finns bara till ordinarie pris. Då blire inget.

Medlem

Jag är en svag människa men Forsaken är redan köpt...för Uldren måste dö och så är det med det.

Medlem

Nope.

Bungie har tappat mitt förtroende helt och hållet efter det praktspektakel som de döpt till Destiny 2. Att de sedan har mage att ta ut så mycket för DLC:n är bara ytterligare ett slag i ansiktet...

Medlem

sämre spel få man ju leta efter vill ha mina 60 min tillbaka jag la på det skit spelet

Medlem

@shagul: 60 min är för kort tid att få en uppfattning om vilken kvalitet det här spelet har. Kan säga att spelet är bättre nu en när det släpptes. Kanske det tom är värt att spela igen efter nästa expansion vem vet.

Medlem

Går det att köra Forsaken utan de två tidigare expansionerna? Känner inte att jag är så intresserad av dem.

Relik 📜
Skrivet av Ender:

Går det att köra Forsaken utan de två tidigare expansionerna? Känner inte att jag är så intresserad av dem.

Minns jag rätt är svaret nej.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

@emilakered: Bah! Surt i så fall, speciellt ifall de kostar fullpris. Får väl kolla runt lite efter billigare paket, brukar ju inte vara omöjligt när nyare expansioner släpps. Är lite sugen på att se hur det är ändå då jag faktiskt gillade Originalspelet fram tills det bara var grind kvar.

1
Skriv svar