Hands-on med gameplay – For Honor: Marching Fire låter Kina ta plats på slagfältet

Robot
Hands-on med gameplay – For Honor: Marching Fire låter Kina ta plats på slagfältet

Tung stridsklubba och snöplig förlust – Calle testar nytt For Honor-innehåll på E3 2018.

#e3-2018, #for-honor, #gameplay


Medlem

tjena grabbar. tyckte det var lite tråkigt att ni inte provade något från det nya materialet. utan spelade på de japanska karaktärerna och inte de kinesiska. ville ju se dom nya grejorna.aja. mapen såg ju skoj ut iaf och den var ny. samt gam,e modet ni körde.

får väl kolla runt på youtube om de visar lite moveset från de nya karaktärerna.

annars bra jobbat calle!

Medlem

Apropos - For Honor basspelet är för tillfället gratis på UbiSoft!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Apelsingul:

tjena grabbar. tyckte det var lite tråkigt att ni inte provade något från det nya materialet. utan spelade på de japanska karaktärerna och inte de kinesiska. ville ju se dom nya grejorna.aja. mapen såg ju skoj ut iaf och den var ny. samt gam,e modet ni körde.

får väl kolla runt på youtube om de visar lite moveset från de nya karaktärerna.

annars bra jobbat calle!

Va, trodde helt ärligt att detta var en av de nya. Sorry!


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: nope shugoki brukar man ha kul o springa ner alla från broar med. Kan ge dig lite smisk någon gång i for honor om du behöver

Medlem

Fanns även något liknande i Chivalry som liknande " Breach " många timmar las på det

Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Va, trodde helt ärligt att detta var en av de nya. Sorry!

Pinsamt! 😂
Tänk dig om en bilreporter testar nya XC90:n, tror han, men det var visst den gamla. Oops!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PrinceToadstool:

Pinsamt! 😂
Tänk dig om en bilreporter testar nya XC90:n, tror han, men det var visst den gamla. Oops!

Haha, exakt. Ändå hade kag en Ubi-anställd guide bredvid mig.


signatur
Relik 📜
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, exakt. Ändå hade kag en Ubi-anställd guide bredvid mig.

Han var "hyfsat" besviken när ni fick däng.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av emilakered:

Han var "hyfsat" besviken när ni fick däng.

Hehe, ja.


signatur
1
Skriv svar