Förhandstitt - En timme från Cyberpunk 2077

Gen
Medlem

Tror nästan man tänker 3e personsvy bara för att det är CDPR och man är "van" vid det men jag tror verkligen att 1a person kan bli bra. Gäller att tänka framåt och utanför boxen (i det här fallet).

Medlem

synd att det ligger så långt framåt, det blir nästan 10 år från att det först presenterades.. galet

Medlem

@Vectuvius: aa, förstår, fast det är inte vad du skrev

Medlem

@Sisyr: ok, lol, 2017, 2018, då är det inte så konstigt att ett spel släpps 100 år senare

Gnällkuk
Skrivet av Vectuvius:

Jag kan lagen om att inte förhandsboka men jag kommer att gå rouge och förhandsboka så fort det blir möjligt

Det finns alltid undantag, CDPR är garanterat ett stådant med deras Witcher 3, dess DLC och inställning till mtx, dlc osv.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

Det här kommer att bli sinnesjukt!

2020 är sent, men det har ju den lilla fördelen att man kanske kan skaffa det till sin Project Scarlett då


signatur

Jump in.

Testpilot
Skrivet av tricky:

Det finns alltid undantag, CDPR är garanterat ett stådant med deras Witcher 3, dess DLC och inställning till mtx, dlc osv.

Vi har inte ens sett game play. Jag skulle avvakta en stund till.

Gnällkuk
Skrivet av SWEBarb:

synd att det ligger så långt framåt, det blir nästan 10 år från att det först presenterades.. galet

Så galet är det inte, dels så drog expansionerna ut mer på tiden än vad de hade planerat vilket gjorde att spelet fick minimalt med resurser under tiden. Sen har det ju för avsikt att släppa spelet när det är klart, inte som med 95% av alla andra AAA-spel idag som släpps trasiga eller utan komplett innehåll som de sedan tycker att man ska slanta upp dyrt för.

Det är liksom inte 10 års utvecklande med 100%. Stora och bra spel tar tid och troligtvis kunde de sätta fart på riktigt först efter framgångarna med WC3 så att kapitalet fanns och sedan efter expansionerna när resten av utvecklarna var tillgängliga. Det har ju bara gått strax över två år sedan den sista expansionen till WC3 släpptes


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

2020 blir d nästa generations konsoler då månne?

Medlem

Får intrycket av att det påminner lite om Altered Carbon. Isåfall är jag ombord hypetåget, bara solen tittar fram ibland.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av robbis:

@Soulless: mest rimliga blir väl 2077

Min poäng var bara att bokrollspelet som detta baseras på utspelar sig år 2020 (släpptes på 80-talet).


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

@fromis: nu såg jag det, fan va dum jag är:P misstaget är fixat!


signatur

Good Night, Good Luck

Avstängd

@Vectuvius: Jag trodde du skojade, därför blev det ett haha från Nelson. Men det kanske var fel?

Medlem
Skrivet av breahl:

Moddar på playstation? Jo lycka till.

Vem sa något om Playstation? Du gjorde det inte i din förra post, och inte jag heller.
Det är inte ett PS4 exklusivt spel trots allt. Så pratade så klart om PC.

Viktigaste frågan! Kan man köra flygande bilar!? Det är ju standard i framtiden sedan länge.

Medlem

Hur ser det ut om man återskapar det som visades i Photoshop, ja det var lite småkul att titta på

12
Skriv svar