Todd Howard vet redan releasedatumet för The Elder Scrolls VI

Medlem

@Witchfinder: Jag ingår i kategorin som ”vuxit ifrån” datorspel. Finns helt enkelt inte tid eller spel jag tycker är värda att hitta tiden till. Det andra i livet kommer helt enkelt ivägen även om intresset fortfarande finns där. MEN när TES VI släpps skickar jag iväg familjen och stänger ner studion i en månad, det är ett som är säkert.

Medlem

nää du Tod då tänker jag inte avslöja om jag är sugen eller inte på ditt spel heller!

Medlem
Skrivet av duchovny:

Det finns ingen chans i världen att han vet releasedatumet i detta stadie. Dom bara slängde ur sig "Elder scrolls 6!" i ett försök att vinna E3.

Cyberpunk hade en trailer med fullt färdiga modeller, texturer, levels, lighting och dom har jobbat på det minst sedan 2012. Trots det kände dom sig inte säkra nog att komma med ett releasedatum.

Bethesda slänger ihop världens minst talande "teaser", hade det inte varit för fonten på titeln hade det kunnat föreställa vad som helst. Skulle bli grymt förvånad om det ens är i concept phase.

Cyberpunk hade en CGI-trailer, det var inget från motorn i den trailern även om det har visats upp för utvalda.

Todd vet säkert ungefär när de siktar på en release, mer än så är väl svårt att säga, men det som Peter sa var att de ville visa att Bethesda jobbar på en massa och det kan jag köpa, normalt sa han att de inte annonserar något förens det är tätt inpå att det ska släppas. Jag välkomnar ett nytt Doom, ett nytt space RPG, och ett nytt TES.

Medlem
Skrivet av IMSG:

@Witchfinder: Jag ingår i kategorin som ”vuxit ifrån” datorspel. Finns helt enkelt inte tid eller spel jag tycker är värda att hitta tiden till. Det andra i livet kommer helt enkelt ivägen även om intresset fortfarande finns där. MEN när TES VI släpps skickar jag iväg familjen och stänger ner studion i en månad, det är ett som är säkert.

Ja det verkar oftast handla om tidsbrist då folk slutar spela, jag vet inte hur vanligt det är att man helt enkelt slutar gilla spel. För mig så ökade intresset enormt efter 30!

Medlem
Skrivet av zauii89:

Cyberpunk hade en CGI-trailer, det var inget från motorn i den trailern även om det har visats upp för utvalda.

Så med andra ord hade dom redan in-game content, bara att vi andra inte fick se det.
Alltså, låååångt mycket mer än vad Bethesda har visat vilket va hela min poäng med mitt tidigare inlägg. Det står för övrigt klart och tydligt i trailern "Game engine footage". Något CDPR absolut inte skulla våga ljuga om en gång till efter kritiken dom fick när Witcher 3 hade blivit rejält nedtonat i vissa delar jämfört med trailern. Jag är dock övertygad om att dom har slängt på rejält med post-processing dock.

Skrivet av zauii89:

Todd vet säkert ungefär när de siktar på en release, mer än så är väl svårt att säga, men det som Peter sa var att de ville visa att Bethesda jobbar på en massa och det kan jag köpa, normalt sa han att de inte annonserar något förens det är tätt inpå att det ska släppas. Jag välkomnar ett nytt Doom, ett nytt space RPG, och ett nytt TES.

Trailern va kompilerad med hjälp av motorn och själva spelets assets såsom PBR material, ljussättning etc. Notera dock att jag inte säger att detta är "gameplay-footage" bara att den är renderad med hjälp av motorn.

12
Skriv svar