Ubisoft har satsat på grekiska skådisar i Assassin's Creed Odyssey

Robot
Ubisoft har satsat på grekiska skådisar i Assassin's Creed Odyssey
Medlem

Jahopp.. Är väl bra.

Ambassadör
Xbox

Låter fint det.

Jag funderar på att dra en Summer of Assassins... Massiv backlogg för att komma ifatt med AC-serien... Kanske hinner till oktober?


signatur

Jump in.

Medlem

Kommer de prata Grekiska också? Vilket hade varit rätt nice!
Annars har det ju ingen betydelse överhuvudtaget...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det kanske förklarar de mindre.... "inspirerande" röstinsatserna i E3 visningen


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Soulless:

Kommer de prata Grekiska också? Vilket hade varit rätt nice!
Annars har det ju ingen betydelse överhuvudtaget...

Karaktärerna har just alltid delvis pratat sitt "eget" språk i alla AC-spel. Inte hela tiden, men vissa fraser. Misstänker att det är samma här.

Medlem

Det funkar för mig bara de är duktiga på det engelska uttalet så att man inte tappar bort sig. Visst, subs finns ju men vill gärna följa med i ljuddialogen också.

Jag är så glad att det kommer ett stort nytt AC spel i höst igen. O vilken spelhöst det blir alltså. Så mäktig. Även följande vår kommer bli något alldeles extra. Den 22 februari släpps 3 topptitlar. Metro: Exodus, Anthem och Days Gone. Snacka om konkurrens..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skrivet av Mortaigne:

Låter fint det.

Jag funderar på att dra en Summer of Assassins... Massiv backlogg för att komma ifatt med AC-serien... Kanske hinner till oktober?

Har gjort samma sak, körde precis klart unity. Men det man har fått göra några pauser mellan spelen, blir lätt tradigt då alla är ganska lika varandra och det är ganska många timmar per spel.

Medlem

Så, voice actingen som vi såg under E3 var bara stand-in?

Medlem

Så det förklarar varför Kassandra skådisen var så usel.
Stirar hellre på mans röv i 25 timmar än lyssnar på den rösten.

Skrivet av Soulless:

Kommer de prata Grekiska också? Vilket hade varit rätt nice!
Annars har det ju ingen betydelse överhuvudtaget...

Jag hoppas att du förstår den enorma skillnaden mellan dagens grekiska och den "klassiska" grekiskan. Personligen skulle jag föredra att dem antingen väljer att strunta i grekiska (ifall dagens grekiska används) helt och hållet, eller använda termer från den "klassiska" grekiskan.

Skrivet av BadMrBox:

Så, voice actingen som vi såg under E3 var bara stand-in?

Nej, det var original "voice actingen".

1
Skriv svar