Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: umm.. kännetecknet är väl att det är väldigt behagligt tempo till att börja med och att det är riff som går om och om och om igen med kanske någon enkel slinga över sig. Plus man tar tid på sig att bygga sina alster, vilket ofta leder till att låtarna är rätt långa.
Om du är nyfiken på en platta som många håller högt som gillar sådan här musik kan jag rekommendera och lyssna igenom Bongs platta Mana-Yood-Sushai

https://open.spotify.com/album/57h0iF6AFcHNfzTgEy3o86?si=Qjl6...

Nya plattan som jag delade låten med innan påminner mig lite om den här äldre men för många kan jag tänka mig Mana plattan är lite mer lättlyssnad då den har en högre produktion än nya plus de har citar med på mana plattan med som går i en ljuvlig slinga över det droniga riffet i bakgrunden och det är lätt att bli sövd haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skägg.
10 Chambers
Skägg.
10 Chambers

Also: ny Coheed-låt!!!


signatur
Fragtjuv

Dance Macabre - Ghost


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Rich & Sad - Post Malone
Är verkligen ingen person som gillar modern musik (blir mest 80-tal) men Post Malone har något speciellt och jag har lyssnat på hans senaste album fanatiskt.

Imperiet - Var e vargen

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Träffade en lirare igår på A Perfect Circle-konserten som tycker att Claudio läspar, själv hör jag inte det?

Medlem
Medlem

Mer Metal!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:

@Carl Johansson-Sundelius: Träffade en lirare igår på A Perfect Circle-konserten som tycker att Claudio läspar, själv hör jag inte det?

Har läst liknande kommentarer på /r/thefence men hör heller inte det.


signatur
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Redaktör

signatur
Avstängd

Trots att spelet inte har släppts så är den här låten det bästa med Fallout 76:

Medlem

Nu ännu ett nerslag i nostalgin


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Prrrrrrrrrrimus!

Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

https://youtu.be/IC0qNJS9js4?t=87 gareth Emery rätt duktig på uplifting trance

Avstängd
Medlem

Artist: The Moody Blues
Sång: Nights in White Satin

Svinigt skön musik från 60 talet och denna låt släpptes 67.
Man kan väl kalla det progressive rock ala 60 talet kanske.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Nya låten från Powerwolfs kommande platta - "Fire & Forgive"

Medlem

Azealia Banks - Anna Wintour
Obs NSFW!

Medlem
Medlem

BiSH (Brand-new idol SHiT) har verkligen tagit i med produktionen denna gången. Star Wars m.m.
Extremt snygg video och bra låt. Tror att jag har lyssnat sönder låten inom en vecka.

Medlem

Alanis Morissette - Hand in my pocket

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Skriv svar