Summer steam sale 2018

Releasehästryttare

@Sp4ceRock3R: Soma är ruskigt bra, det har ju varit 7 euro det senaste året på reor så troligtvis är det samma pris för det denna gång med, det är värt det!

Sen har du också The solus project om du är sugen på mer första persons spel, jag gillade det starkt, men det är den typen av spel där ju mindre du vet om det från början ju mer får du ut från det.
Borde också vara 5-7 euro denna sale.

Medlem

Pillars of Eternity 2 hoppas jag på.

Medlem

Har för mycket både i steam listan och bland xbox spelen för att hinna med.

KoP
Medlem

Nada. Steam har ju rea var 3:e månad typ. En sommar, en vinter och två däremellan. Så det är rea "hela tiden". Man blir smått avtrubbad när det går inflation i saker och ting. :'D

Medlem
Skrivet av Devan:

@Sp4ceRock3R: Soma är ruskigt bra, det har ju varit 7 euro det senaste året på reor så troligtvis är det samma pris för det denna gång med, det är värt det!

Sen har du också The solus project om du är sugen på mer första persons spel, jag gillade det starkt, men det är den typen av spel där ju mindre du vet om det från början ju mer får du ut från det.
Borde också vara 5-7 euro denna sale.

Tack! Solus ligger på önskelistan sedan tidigare så kan ju titta närmare på det den här gången

Medlem

Prey + expansionen är jag sugen på

Medlem

Total War: Warhammer II. Tänkte köpa den förut när den var lite billigare men missade tillfället då rean tog slut.

Medlem
Medlem
Skrivet av KoP:

Nada. Steam har ju rea var 3:e månad typ. En sommar, en vinter och två däremellan. Så det är rea "hela tiden". Man blir smått avtrubbad när det går inflation i saker och ting. :'D

och värst av allt är att det är normalpris under reor och extra högt pris vanligtvis.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Avstängd

Man saknar tiden (2009 ~ 2013) då Steamreorna, särskilt sommar och julrean, var riktigt bra. Sedan blev de allt sämre och har handlat mycket mindre, vilket iofs till stor del beror på den backlog man har. Känns onödigt att handla bara för handlandets skull, när man ändå inte har tid att njuta av det sen.

Mina önskemål dock, som jag faktiskt kan tänka mig plocka (har tydligen 1100 items på wishlist ...)

1. ARK (75-80% inte orimligt ?)
2. Far Cry 4 (60-75% ?)
3. Wildlands (50-65% ?)
4. Hitman 6 (75% ?)
5. Fallout 4 DLCs (70-80%?)

Medlem

Far Cry 5 för max 30€.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Jag handlar främst på greenmangaming då deras rea är lite bättre och jag gillar den sidan bättre. Var ju dock mer gynnsamt direkt efter brexit haha


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Hitman, Frostpunk, dlc till Arma 3 och paradox spel, Divinity 2, charmiga indiespel... ja det lär bli en del...

Releasehästryttare

Nu är rean igång!

Releasehästryttare

For the next fourteen days, take advantage of huge savings throughout our store on over ten thousand games. You can also help unlock free games by playing our Summer Saliens Game. https://steamcommunity.com/saliengame/play

Medlem

Alla Deus Ex spelen i en bundle för €10.
https://store.steampowered.com/bundle/2355/The_Deus_Ex_Collec...

Deus Ex: Game of the Year Edition
Deus Ex: Invisible War
Deus Ex: The Fall
Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut
Deus Ex: Mankind Divided
Deus Ex: Mankind Divided™ DLC - Season Pass

Medlem
Skrivet av Fulci:

Alla Deus Ex spelen i en bundle för €10.
https://store.steampowered.com/bundle/2355/The_Deus_Ex_Collec...

Deus Ex: Game of the Year Edition
Deus Ex: Invisible War
Deus Ex: The Fall
Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut
Deus Ex: Mankind Divided
Deus Ex: Mankind Divided™ DLC - Season Pass

Inte illa! Även om Mankind Divided och Invisble War suger ganska hårt är ju både Ettan och Human Revolution värda minst 20 euro var!

Medlem

Såg ingen tips tråd för rea titlar, så pytsar in en här istället.
---------------------------------------------------------------------

Overlord Serien,

Först,
Har aldrig kört spelet själv, men fastnat och tittat på grabben som spelat igenom dem några ggr.
God humor och har heller ingen aning hur ”bra” det fungerar på PC då detta var på PS3.

Men väldigt innovativ, snyggt och som sagt med god humor, och det finns som sagt ett demo så kan man se hur det är, kanske? För en yngre publik men tror det kan passa för vem som helst, skulle jag nu själv köra den här typen av spel så skulle det varit på listan.

Demo på första så kan man se om de är något, demo länken till höger på sidan,
https://store.steampowered.com/app/11450/Overlord/

Rea Overlord paket 4 spel för 8,36 euro,
https://store.steampowered.com/bundle/1229/Overlord_Ultimate_...

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

12
Skriv svar