Alien Isolation-gänget söker folk till taktiskt fps

Robot
Alien Isolation-gänget söker folk till taktiskt fps

Ingen uppföljare utan helt nytt varumärke - vad hoppas du på?

#alien-isolation, #creative-assembly


Releasehästryttare

Star trek fps, under samma år som the next generation.

Medlem

Jurassic Park!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Mins inte jag haft så kul med något spel som Alien Isolation. Många skrik!!

Medlem

Gief ett riktigt gritty swat/polis spel.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

jag saknar ett zombie spel. Det har ju inte gjort nått sånt va jag vet.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

@Jaxalot: Kolla in Ready or Not, släpps i November.

Medlem
Medlem

Normalt brukar inte jag klaga...Ok då, jag brukar väl klaga ganska ofta.

Men jag skrev om detta i nyhetstråden 6 juni, nästan tre veckor sedan.
#3806099

Releasehästryttare

@Fulci: Räkna inte med att de läser den tråden, vill du att de skall se saker så använd kontakt formuläret.

https://www.fz.se/kontakt

Medlem

@Keneralen: Det ska jag göra, tack så mycket för tips! ^^


signatur

Ordo Ab Chao

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fulci:

Normalt brukar inte jag klaga...Ok då, jag brukar väl klaga ganska ofta.

Men jag skrev om detta i nyhetstråden 6 juni, nästan tre veckor sedan.
#3806099

Skrivet av Devan:

@Fulci: Räkna inte med att de läser den tråden, vill du att de skall se saker så använd kontakt formuläret.

https://www.fz.se/kontakt

Helt klart lättare att missa den tråden, särskilt under hektiska veckor. Den är tänkt som tips till både oss och alla andra. Man kan också tagga alla inlägg med #nyhetstips så får vi en liten ping i vårt redaktionella system.


signatur
Medlem
Skrivet av Keneralen:

@Jaxalot: Kolla in Ready or Not, släpps i November.

""Bring order to chaos with up to 8 players in cooperative play, battle enemy squads in a close player-vs-player environment, or command AI in a striking single-player mode.""

Det sistnämnda blev jag riktigt glad åt att läsa då man kan likt SWAT 4 lira helt solo i en kampanj och ge order åt dina AI styrda SWAT killar i din enhet. Detta ser så djävulskt läckert ut. Äntligen nån som bryr sig att göra en riktig kampanj då UbiSoft körde multplayer all the way i "RB6 Siege".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Man kan ju alltid hoppas på ett bättre counter-strike då helvete vad det spelet står stilla.

1
Skriv svar