CD Projekt bryter ner Cyberpunk 2077-trailern – en bild i taget

Robot
CD Projekt bryter ner Cyberpunk 2077-trailern – en bild i taget
Medlem

Släpp 50 minuters demot som journalister fick se istället. Hela världens journalistkår hyllar ju redan spelet så det kan ju inte ha varit en dålig demo. Vad har de att dölja?

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Släpp 50 minuters demot som journalister fick se istället. Hela världens journalistkår hyllar ju redan spelet så det kan ju inte ha varit en dålig demo. Vad har de att dölja?

Förmodligen kanske de fortfarande ha möjligheten att göra större förändringar. Och att därför släppa demon nu men sedan lansera ett helt annat spel lär bli problematisk

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Släpp 50 minuters demot som journalister fick se istället. Hela världens journalistkår hyllar ju redan spelet så det kan ju inte ha varit en dålig demo. Vad har de att dölja?

Grafiken är inte färdigställd och vill inte visa upp något som sen behöver nedgraderas under optimerings fasen.

Saker kanske kommer försvinna och vill inte visa upp något som kanske inte finns med i spelet.

Med andra ord så vill dom inte visa upp något tills dom är helt hundra på att det kommer vara med i slutprodukten. Då är det bättre att visa upp något bakom stängda dörrar så skapar journalister en hype tills vi får se något.

Medlem

@jehuty: Ja det låter logiskt. Men journalister har ju redan återberättat i detalj alla Gameplay element som visades upp, så om något försvinner under utvecklingen kommer internet minnas oavsett. Tycker att ett företag som påstår sig bry sig om sina fans kunde släppt lite mer än en trailer efter 5 års tystnad. Men det är ju bara jag.

Avstängd

De var ju inte som oss kidz som flydde verkligheten med Counter-Strike på gråa burkar där cpu och grafikkort gick i 99 %.Nu sitter kidz i Stockholms skärgård med bakåtslickat hår och spelar cyberpunk. hej tjena

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Släpp 50 minuters demot som journalister fick se istället. Hela världens journalistkår hyllar ju redan spelet så det kan ju inte ha varit en dålig demo. Vad har de att dölja?

nja spelet ligger ju minst 2-3 år framåt så det lär tyvärr inte hända även om vi alla vill det rätt avis på dom som fick se sånt inte vi får.

Medlem
Skrivet av blackhood:

De var ju inte som oss kidz som flydde verkligheten med Counter-Strike på gråa burkar där cpu och grafikkort gick i 99 %.Nu sitter kidz i Stockholms skärgård med bakåtslickat hår och spelar cyberpunk. hej tjena

Jag flydde verkligheten med Cyberpunk (papper och penna varianten) innan Counter Strike var påtänkt. Så för mig kommer detta förhoppningsvis kännas nytt och nostalgiskt på samma gång


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Avstängd

@SID 6.7:
De är tufft de du sade. kidz på Solsidan/Östermalm spelar Cyberpunk.. Jag hade hockeybilder som jag sålde för 90 dollar för ett fotografi av en hockeystjärna. hej tjena

Medlem

Punk är bäst så ett spel som har det i namnet måste vara sketa bra! Köper garanterat spelet hur som. 😋

Avstängd

Vad kommer Mikaela Schiller säga!! 🏒

1
Skriv svar