Fräcka Fredag Live – Säsongsavslutning!

Robot
Fräcka Fredag Live – Säsongsavslutning!

Calle och Jocke, en sista gång innan semestrarna. There WILL be blood!

#fräckafredag, #fz, #live


Medlem

Ta inte detta fel nu, jag gillar era streams mycket. Men inför nästa säsong, ha en kollega som kollar på streamen, i alla fall i början, så att färre (ljud)missar uppstår.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare
Skrivet av conthox:

Ta inte detta fel nu, jag gillar era streams mycket. Men inför nästa säsong, ha en kollega som kollar på streamen, i alla fall i början, så att färre (ljud)missar uppstår.

Vi tar aldrig (?) legitim kritik fel. Här har du helt rätt.
Tack för att du tittar!

Medlem

Haha! Liam Howlett i The Prodigy var min största idol när jag var 15.

Medlem

Nu vet jag att det finns Klassiker som man verkligen kan se om 100ggr och att återbruk ligger i tiden, men är det nu inte dags att göra en nyinspelning/uppföljning av Tomas Helenius Succé/Klassikern? En höst edition kanske typ "Tomas Helenius - The Movie"?
(samma mängd vatten, samma lövlösa träd, samma bil syns i rutan direkt i början osv. )

---

Annars så,
Tack för Vårterminen, och ser självklart fram emot en stark hösttermin!
Trevlig sommar på er!

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar