Succé för H1Z1 på konsol

Robot
Succé för H1Z1 på konsol

Tio miljoner spelare efter bara några veckor.

#h1z1, #playstation-4


Medlem

Föga förvånande. Det är nog många som suktat efter PUBG på PS4 och detta är ett fullgodligt alternatv. Dessutom är det free-to-play.

NuZ
Testpilot

Det är helt galet hur många fler som spelar/använder konsol framför PC, Detta gäller alla spel! H1 spelar jag en hel del på pc och är glad om jag slipper vänta 10min på en match i halvfull lobby


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Känns dock som det är prio på bilar och inte vapen och taktik. Endast en stor cirkel med bilar på slutet. Bilarna borde nerfas. Åtminstone polisbilen.. För övrigt tycker jag det är sköj!

Medlem

Testade det i en timme och jag kan inte komma ihåg när jag lirade ett så uselt spel senast.


signatur

God is dead

Avstängd
Skrivet av D01tY:

Det är helt galet hur många fler som spelar/använder konsol framför PC, Detta gäller alla spel! H1 spelar jag en hel del på pc och är glad om jag slipper vänta 10min på en match i halvfull lobby

Jag har det enkla svaret här, konsol är billigare och bättre spel släpps där.


signatur

PS5 och inget annat.

NuZ
Testpilot

@breahl: Nja bättre spel vet jag inte men konsol fyller sitt syfte med att vara billigare och ett bra alternativ. Jag har en PC rätt ok med 1070 gtx i, ett Xbox, Switch och Ps4 och kan säga jag spelar mest på Switchen och de andra konsolerna. PC blir dammigare och dammigare. Men är en rollspelsnörd och gillar strategi och i de kategorierna är PC spelen överlägsna men Divinity 2 finns ju på xbox också nu.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Spelar nästan alla spel på konsol om jag kan. Skönare i soffan även om det är dåliga portar till konsol, med irriterande buggar och o-optimerat som s-t-n. Men FPS fixar jag inte med en joypad. Imponerad över att folk kan sikta med dem. Guess I'm just too old for that sh-t.

1
Skriv svar