Här är klassikern Battle for Middle-Earth – omgjord i Unreal-motorn

Robot
Här är klassikern Battle for Middle-Earth – omgjord i Unreal-motorn
Medlem

Inte alls tokigt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Korrekturläsning für alles!
"2004 var gick Sagan om Ringen-tåget fortfarande för full panna."
"eliminera den lag"
"som ibland plåga originalet"
"gameplay-trailer nedan!."

OnTopic: Kul! Det var ett helt okej spel, vill jag minnas. Konstigt att det tillåts dock, har det flugit under EA:s radar, eller tillåts det fortsätta?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Korrekturläsning für alles!
"2004 var gick Sagan om Ringen-tåget fortfarande för full panna."
"eliminera den lag"
"som ibland plåga originalet"
"gameplay-trailer nedan!."

OnTopic: Kul! Det var ett helt okej spel, vill jag minnas. Konstigt att det tillåts dock, har det flugit under EA:s radar, eller tillåts det fortsätta?

Det är effekten av den nya random-autocorrect appen de valt att installera!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Frilansare
Skrivet av Dunder:

Korrekturläsning für alles!
"2004 var gick Sagan om Ringen-tåget fortfarande för full panna."
"eliminera den lag"
"som ibland plåga originalet"
"gameplay-trailer nedan!."

OnTopic: Kul! Det var ett helt okej spel, vill jag minnas. Konstigt att det tillåts dock, har det flugit under EA:s radar, eller tillåts det fortsätta?

Tack! Härligt med community-korr när resten av red är ledig. Plus, ska läsa igenom bättre nästa gång.

ELF
Medlem

@Joakim Bennet: När resten av red är ledig???


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

...och nu kommer angry EA "Seize and dezzzist" mejlet till dem som ett brev på lådan. They never learn (EA alltså).

Gen
Medlem

Stort OJ! Vad ambitiöst!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Tack! Härligt med community-korr när resten av red är ledig. Plus, ska läsa igenom bättre nästa gång.

Jag såg sen att det fanns en "skicka rättelse"-knapp så jag hade inte behövt hänga ut någon, men det gjordes i all välmening


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det här spelade man som fasikken och ännu mer 2:an! Köpte Collectors Edition kommer jag ihåg.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag minns hur jag letade genom stans alla butiker för att köpa detta till billigast möjliga krona! Hela 3 kronor sparade jag! Detta har man spelat sen release!

Medlem

Testa faktiskt Battle for Middle Earth bara för något år sedan. Det håller fortfarande rätt bra.

Det ska bli kul att testa det här när det blir möjligt. 😃

1
Skriv svar