Cyberpunk 2077 tycks ha stealth: "Vi tvingar inte spelarna att strida på ett visst sätt"

Robot
Cyberpunk 2077 tycks ha stealth: "Vi tvingar inte spelarna att strida på ett visst sätt"

Stealthtaktik ska vara en del av repertoaren.

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


Medlem

Får jag smyga så kommer jag att smyga. Men om någon upptäcker mig har jag garanterat en K-pist i fickan som jag inte tvekar att använda.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Låter som om de revolutionerar flera aspekter av spel i den klassen, om det går att jämföra. Hoppas det kommer fler instickare medan vi väntar.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Shooting thru walls!? OH JA tack! äntligen får man uttnytja sin spelförståelse och hörsel igen, sist vart cs1.6 så trött på på alla fps spel som ej tillåter det.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Shooting thru walls!? OH JA tack! äntligen får man uttnytja sin spelförståelse och hörsel igen, sist vart cs1.6 så trött på på alla fps spel som ej tillåter det.

Låter riktigt trevligt, hoppas det implementeras rätt också bara, dvs du kan skjuta genom tunnare plåt, trä och dylikt, men tjockare stål stoppar kulorna osv.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Shooting thru walls!? OH JA tack! äntligen får man uttnytja sin spelförståelse och hörsel igen, sist vart cs1.6 så trött på på alla fps spel som ej tillåter det.

Spela Rainbow six siege vet ja, ljud och skjuta igenom väggar är liksom hela grejen (typ)

Medlem
Skrivet av smuts:

Får jag smyga så kommer jag att smyga. Men om någon upptäcker mig har jag garanterat en K-pist i fickan som jag inte tvekar att använda.

Du är väldigt hård och kall smuts. Väldigt hård och kall. Men ändå mysig.

Medlem

Ja bara dom inte hypar sönder detta spel nu och ser till att det är helt färdigt till release så det inte blir ett nytt Mass effect Andromeda. Har höga förväntningar på spelet även utan hype.


signatur

Intel I6800K, Geforce 1080gtx, 16GB RAM, Vattenkylning processor + grafik-kort, 65 Tums 4k TV

1
Skriv svar