Fares jobbar vidare med EA; nästa spel blir större

Robot
Fares jobbar vidare med EA; nästa spel blir större

"Ingen jävlas med planen – det är väldigt, väldigt viktigt."

#a-way-out, #brothers-a-tale-of-two-sons, #ea, #hazelight, #josef-fares


Medlem

Härligt att se


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

NuZ
Testpilot

Härligt med ett sådant energiknippe i spelindustrin

Men tror inte han är lika positiv när EA lägger ner hans studio sen


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:

Härligt med ett sådant energiknippe i spelindustrin

Men tror inte han är lika positiv när EA lägger ner hans studio sen

Lägg ner spåkulan.

NuZ
Testpilot

@Luciphear: Ja jag vet men svårt


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Jag vill se fares fares göra ett RPG, vad för rpg vettifan men ett rpg med riktigt bra story.

Medlem

var tveksam länge men måste säga att way out ändå är värt stålarna, om man inte är fattig som helvete


signatur

//monster

FM-guru
F.d. Sisyr

Brothers var enligt mig rätt fantastiskt medan A Way Out påminde mig om Kane & Lynch - ett spel jag både gillade och ogillade på samma gång.

Medlem

Brothers var ett bra spel. Då jag har få vänner och ännu färre vänner som vill spela när jag spelar kanske Mållgan kan ställa upp och spela A Way Out med mig.

Medlem

@cyprus: Tips är att kolla runt här på FZ efter någon att spela med. Träffat många toksköna spelare här i samband med spel som Destiny 1+2.

Medlem
Skrivet av TheConsul:

@cyprus: Tips är att kolla runt här på FZ efter någon att spela med. Träffat många toksköna spelare här i samband med spel som Destiny 1+2.

Det kanske vore något för en gamling. Senaste gången jag spelade seriöst mot en annan person var i slutet av 90-talet med Colin Mcrae och uppringd internet. Vi fick kommunicera med mobilen.

Fares har ju inte vart en höjdare till Filmregissör direkt, så man får nog ta hans uttalanden om framtida spelsläpp med en näve salt.

Avstängd

"Ja, vi är med EA. Det är inga problem. Det är superbra support. Jag bryr mig inte om vilken publicist jag jobbar med, det kommer vara likadant..."

Det där stämmer ju bara inte och det vet han antagligen om. Förvisso att de största fem alla beter sig svinaktigt åt alltför ofta, men EA spelar trots det fortfarande i en egen liga vad gäller äckelhet.

Att han kommer med dessa raka lögner gör att hans egna förtroende sjunker.

Avstängd

Stor miss i videon när du och fares kommer in på andra publishers och säger "valve får ingen skit för det.."

Jo, Valve har fått oerhört mycket skit för sina snedsteg, allt mer de senaste åren. Ta bara all kritik för hur de gjort steam till en bloatad soptipp.

Dessutom är valve privatägda och ej börsnoterade, de har ingen press från aktieägare eftersom de inte finns.

Lite pin att ni inte visste det.

1
Skriv svar