De bäst säljande spelen på Steam 2018

Robot
De bäst säljande spelen på Steam 2018
Releasehästryttare

Nu när Sailiens spelet är slut, Nån som vann nått spel?

Känns lite som drygt 50000 spel koder på ett par miljoner användare va lite lite

Medlem
Skrivet av Devan:

Nu när Sailiens spelet är slut, Nån som vann nått spel?

Känns lite som drygt 50000 spel koder på ett par miljoner användare va lite lite

Fick inte ett skit och jag spelade på alla planeter rätt mycket. Verkar till och med som att det endast var runt 20 000, var 400 koder per planet och 52 planeter.

Riktigt snålt, men bättre än inget.

Releasehästryttare
Skrivet av Fr0gg0.:

Fick inte ett skit och jag spelade på alla planeter rätt mycket. Verkar till och med som att det endast var runt 20 000, var 400 koder per planet och 52 planeter.

Riktigt snålt, men bättre än inget.

Ah till och med så lågt, undrar är om Vavle betalade för koderna eller om utvecklarna gav bort spel självmant för att få publicitet.

Medlem

Att CS:GO säljer så pass bra ännu, är det för att många fuskar? eller vad är bakgrunden till det?
Det är ett gammalt spel men ändå känns det som att det säljs som att det vore nytt varje år.
Att fuska när det kostar 6€ att köpa ett nytt konto känns ju rätt ofarligt.
I min värld känns det som att alla redan har CS:GO, eller iaf senaste 7(?) åren skaffat det.
t.o.m. jag har det p.g.a. grupptryck. har väl 12 timmar i det, 1.6. kanske 1000

Medlem

"Vi har passerat halvårsstrecket med en dryg månad"
Snarare en dryg dag va?🤔

Medlem
Skrivet av Devan:

Nu när Sailiens spelet är slut, Nån som vann nått spel?

Känns lite som drygt 50000 spel koder på ett par miljoner användare va lite lite

Lite snålt ja, och tyckte personligen spelet var så sjuuuuukt tråkigt också. Pallade knappt att spela.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Devan:

Nu när Sailiens spelet är slut, Nån som vann nått spel?

Känns lite som drygt 50000 spel koder på ett par miljoner användare va lite lite

Det var väldigt många som körde script 24/7 och tog de flesta spelen, inte för att det var speciellt bra spel dock..

Medlem
Skrivet av baggso:

Att CS:GO säljer så pass bra ännu, är det för att många fuskar? eller vad är bakgrunden till det?
Det är ett gammalt spel men ändå känns det som att det säljs som att det vore nytt varje år.
Att fuska när det kostar 6€ att köpa ett nytt konto känns ju rätt ofarligt.
I min värld känns det som att alla redan har CS:GO, eller iaf senaste 7(?) åren skaffat det.
t.o.m. jag har det p.g.a. grupptryck. har väl 12 timmar i det, 1.6. kanske 1000

Kommer ju nya generationer hela tiden som vill bli proffs i denna värld. Men ja, fusken bidrar säkert också.

Medlem

Rocket League vill man INTE missa. Har ni inte köpt det redan så gör det Ni kommer inte bli besvikna. Det är sånt spel som simpelt nog är obligatoriskt, som CS ;D


signatur

//monster

1
Skriv svar