Cyberpunk 2077 – allt vi vet så här långt

Redaktör
Skrivet av xtrem11:

Man kan välja kön på huvudpersonen som heter V säger de. Tänk om questen är könsbaserade, den manlige V försöker fixa sin trasige penis medan den kvinnlige V försöker fixa brösten? Barnsligt? Sen kan det bli ännu djupare, baserad på vad man har valt för bakgrund, feminister, kommunister, trädkramare, PETA mm mm...

Om PETA blir intresserade... well, man borde ha tänkt ett varv till angående hanteringen av sin(a) penis/bröst.


signatur
Avstängd
Skrivet av Tomas Helenius:

Om PETA blir intresserade... well, man borde ha tänkt ett varv till angående hanteringen av sin(a) penis/bröst.

Dumheterna i verkliga livet som grundar sig i att man inte tänkte ett varv till höjer realism känslan om de finns också i spel. Det är detaljerna som gör det helt enkelt. Efter minst 6 års utvecklingstid förväntar jag mig detaljer i grafiken och i karaktärernas beteende.

Ambassadör
Xbox

@Joakim Bennet: Hehe, samma här. Litar på att CDPR vet vad de gör.


signatur

Jump in.

Medlem

Säger bara att det här ser man fram emot


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har inte tid eller ork med så här omfattande spel, och valet av förstaperson gör att jag med 100% säkerhet inte kommer att spela det.

Medlem

Jag gillar när ni listar i punktform! Fortsätt med det!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Xeran:

Jag gillar när ni listar i punktform! Fortsätt med det!

Samma här, det är så himla härligt och överskådligt, raka motsatsen till Steams och Netflix och dylika ställens melodi av att presentera information och valmöjligheter i helt random sekvenser. Tacka vet jag strikta jäkla listor!!

Redaktör

@Witchfinder @Xeran: Mina diagnoser är glada att fler gillar raka, algoritmbefriade listor.


signatur
Medlem
Citat:

Siffror som anger hur mycket skada du gör ploppar upp över fienderna i strid.

Egentligen det enda i hela listan som jag inte gillar. Helvete vad hype man är.

Medlem

Det ultimata hade varit om man haft möjligheten att shifta mellan TPS och FPS.
När det är låst first person view så försvinner lite av poängen med att man kan customiza sin karaktärs kön, utseende o klädsel iom att enda gångerna man då får se sin karaktär blir väl i cutscenes eller någon reflekterbar yta ingame.
Så valet är väl lite i om man föredrar kvinnlig eller manlig röst då.

Medlem

Verkar bli ett kul spel - men eftersom releasedatumet är närmare 2020 än idag så ligger jag lågt.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

12
Skriv svar