Sea of Thieves skulle kunna få ett Battle Royale-läge

Robot
Sea of Thieves skulle kunna få ett Battle Royale-läge

Men Rare vill göra något speciellt av det.

#rare, #sea-of-thieves, #xbox-one


Medlem

Har dom inte lagt ner servrarna för detta spel än? Kors i taket

Medlem

Por favor no.


signatur

I drank what?

Medlem

Alla battle royale-spel utom PUBG är ju misslyckade produktioner som från början var något helt annat och det är ju bevisligen ett utmärkt sätt att dra in massor av pengar även om man misslyckas med originalidén. Ingen borde bli förvånad vid det här laget.

Medlem

Tror BR skulle kunna vara riktigt kul i SoT. Men annan form av mer direkt pvp vore också välkommet.

Avstängd

@ZkilfinG: 100 spelare, 4 per skepp/lag. 1 skatt som alla jagar som även måste föras till en random plats. Endast 1 spelare kan vinna matchen. Vem förråder vem för äran.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

@ZkilfinG: 100 spelare, 4 per skepp/lag. 1 skatt som alla jagar som även måste föras till en random plats. Endast 1 spelare kan vinna matchen. Vem förråder vem för äran.

Ja, nått sånt. Skepp kan ju forma tillfälliga allianser också, så skulle nog bli skoj.

Medlem

@Ahris: alla battleroyal spel misslyckade utol pubg? Tycker det går bra för fortnite men i övrigt kan jag hålla med

Medlem

Kan de inte börja med att göra så Xbox spelare kan ta bort den värdelösa crossplay funktionen?


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av takaii:

@Ahris: alla battleroyal spel misslyckade utol pubg? Tycker det går bra för fortnite men i övrigt kan jag hålla med

Tror han syftade på att Fortnite från börjat inte var Battle Royale utan bytte till det när PUBG gick så bra.

Medlem

Hur populärt är detta spel nu? Det måste vara svårt att hämta upp efter att den första rushen av spelare lagt ner lite tid och sedan lämnat efter att ha blivit uttråkade. FZ verkar ju inte ge detta spel någon tanke längre vid sina streams. Vad hände med Onsdags-streamen rann det ut i sanden?

Medlem
Skrivet av ZkilfinG:

Ja, nått sånt. Skepp kan ju forma tillfälliga allianser också, så skulle nog bli skoj.

Ni två snackar mer eller mindre om Skulls & Bones.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ni två snackar mer eller mindre om Skulls & Bones.

S&B ser tråkigt ut tycker jag. Påminner mer om World of Tanks etc än SoT.

Medlem

@ZkilfinG: Jag syftade på funktioner ni efterfrågade


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

@ZkilfinG: Jag syftade på funktioner ni efterfrågade

Finns det många fler spel än S&B som har sådana funktioner.

Medlem

@ZkilfinG: Många fler piratspel som har Battle Royal funktioner som ni beskrev? Låt höra


signatur

I drank what?

Medlem

@Mirage: Hur ska du ha det? Pratade du om funktioner eller pirattema? Oavsett ser jag inga större likheter i gameplay.

Medlem

@ZkilfinG: ni pratade om både och. Ni ville att SoT skulle ha ett battle royale läge, och det ni beskrev lät som Skull & Bones. Alltså, funktioner och pirattema. Så svårt är det inte att hänga med i diskussionen


signatur

I drank what?

Medlem

@Mirage: Tycker bara att jämförelsen mellan SoT oc SnB är lika ointressant som jämförelse mellan World of Tanks och Battlefield.

Medlem

@ZkilfinG: Det är inte en jämförelse. Det är att de funktionerna ni önskade i SoT LÄT som de som redan finns i Skull & Bones. Det är allt. Du behöver inte bli #kränkt.


signatur

I drank what?

Medlem

@Mirage: puh, vilken lättnad!

1
Skriv svar