Test Drive Unlimited 2

Robot
Test Drive Unlimited 2

Test Drive Unlimited lyckades med något så ovanligt som att skapa sin egen nisch inom racinggenren med sin fokus på sociala upplevelser. Tvåan är ännu ett steg i jakten på det perfekta livet och möjligheten att kunna skryta om det för sina polare.

#test-drive-unlimited-2, #eden-games, #test-drive-unlimited-4


Medlem
Test Drive Unlimited 2

Låter ju som om 2:an kommer bli imponerande. Dock tyckte jag att det största problemet med ettan var att körkänslan inte kunde mäta sig med många andra racingspel. Hoppas de lyckas göra körkänslan bättre för i så fall har jag ett nytt spel jag vill köpa.

Medlem

Så länge som vägarna inte är kantiga/guppiga som de var i ettan så blir det säkert bra

Medlem

detta låter ju riktigt najs i mina öron, gillade ettan skarpt förutom körkänslan, det som lyfte ettan var hut lång kampanjen var, superlång, tog en evighet att spela ut!!!!

Medlem

satellit satellit satellit ååååh som en satellit, Förstår författaren vinken? Har ni inga korrekturläsare?

Redaktör

Jag korrläser, missade den. Tack!


signatur
Medlem

Ser riktigt bra ut men jag vill bannemig kunna köra VOLVO! Ge mig en svennebil i paradiset!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Inaktiv

Jag vill ju ha blinkers...

Medlem
Skrivet av sam_s:

Ser riktigt bra ut men jag vill bannemig kunna köra VOLVO! Ge mig en svennebil i paradiset!

Håller fullständigt med!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jag tycker det ska bli kul att få köra runt med en Koenigsegg på några paradisöar.

Medlem

Många bra bilspel detta året känns det som, F12010, GT5 (när det nu kommer) och nu TDU2, känns som ett bra år att införskaffa den där G25/G27.

Skrivet av sam_s:

Ser riktigt bra ut men jag vill bannemig kunna köra VOLVO! Ge mig en svennebil i paradiset!

"En gammal Amazon
Med lister och krom"

Det närmsta du kommer svennebil är ju Koenigsegg, sen huruvidare Koenigsegg stämmer in på definitionen svennebil går ju att diskutera.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ja det här blir ju ett givet köp till pc..

Medlem

tycker de va weird i ettan att de fanns ett mer fysikbaserat styrsystem som man inte fick använda i SP. Med det styrsystemet och ett hack som tog bort alla civilister som bilade va de asgött att glida runt med sin koenigsegg i 400 blås <3

Medlem

Hoppas verkligen att dom gör en FUNGERANDE pc-version den här gången som inte krashar, krashar, krashar och åter krashar oavsett OS samt att Onlinemode går att SPELA när det är 5000 spelare inne.

Medlem

Ge mig bra körkänsla som i alla fall tillåter kontrollerade power-slides + stabilt spel som ovansående nämnde. Sedan bryr jag mig inte mycket om att sitta o puttra i en virtuell jacuzzi eller annat facebook tjafs.

Medlem

Poliserna var ju också ett skämt. Du kunde blåsa genom downtown i 350 km/h mitt framför näsan på dem utan att något hände. Men toucha grannens backspegel så skickade de marinkåren på dig. Mycket irriterande och de kunde lika gärna struntat i det överhuvudtaget.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Nånting som heller aldrig fick riktigt rätt på i ettan var kontrasterna i grafiken. Det kan varit jag som missade något men för mig var skuggsidan på bilarna nästan kolsvart medan solsidan var överexponerad. Labbade lite fram och tillbaka med det där, men jag fick aldrig till det riktigt.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Nånting som heller aldrig fick riktigt rätt på i ettan var kontrasterna i grafiken. Det kan varit jag som missade något men för mig var skuggsidan på bilarna nästan kolsvart medan solsidan var överexponerad. Labbade lite fram och tillbaka med det där, men jag fick aldrig till det riktigt.

Håller med dig om poliserna det va rätt så kasst, å

hade/har samma problem med kontrasten i grafiken

Medlem

Verkar vara ett lovande spel ser fram emot när det släpps


signatur

It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

1
Skriv svar