CD Projekt Red Witcher-hintar – nästa spel heter inte Witcher 4

Robot
CD Projekt Red Witcher-hintar – nästa spel heter inte Witcher 4

"The Witcher är en av två serier som vi bygger studions framtid på."

#cd-projekt-red, #the-witcher, #the-witcher-4


Medlem

Kanske blir en fortsättning med Ciri i huvudrollen? Det kan bli en chans att utveckla serien med nya krafter och nytt stridssystem.

Medlem

"You will play as a metrosexual Dwarf named Gitbag, who is looking for his family that he lost in the battle of Brenna.
Will you find your lost family? Will you find Love? or will you be denied of both and hanged by the hand of a bunch of racists?"

Vill hellre se någon story i witcher världen där man spelar som en non-human.
Ciri skulle vara trevligt men ändå inte... jag fick min fill av henne i Witcher 3.
Sen måste det vara en prequel också, det är tråkigt tycker jag för man vill ju ha en fortsättning på den världen man lämnade i Witcher 3.
En Sequel med Ciri kan dock bli svår att göra för att det inte finns någon riktig "Canon ending" för henne,
3 olika slut har jag för mig att det finns.
Så då måste dom vara tvugna att göra ett aktivt beslut om vilket slut som är canon.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Om man tar bort en del av hennes krafter, hon är ju lite op. Eller kanske blir ett ciri besöker olika världar?

Ifall inte ciri så hade jag velat ha möjligheten att skapa min karaktär och välja skola


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

"You will play as a metrosexual Dwarf named Gitbag, who is looking for his family that he lost in the battle of Brenna.
Will you find your lost family? Will you find Love? or will you be denied of both and hanged by the hand of a bunch of racists?"

Tack o lov är inte CD Projekt politiskt korrekta, så ovanstående tema kommer vi aldrig få spela.

Men ja, hade varit kul att få spela en story med en Scoia'tael eller en sorceress.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av dTexN:

Ifall inte ciri så hade jag velat ha möjligheten att skapa min karaktär och välja skola

Livets hårda?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Vill hellre se någon story i witcher världen där man spelar som en non-human.
Ciri skulle vara trevligt men ändå inte... jag fick min fill av henne i Witcher 3.

Jag gissar att de gör en uppföljare med henne eftersom hon är den mest kända efter Geralt. Om inte hoppas jag att man kan skapa en egen karaktär, helt valfritt.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Tack o lov är inte CD Projekt politiskt korrekta, så ovanstående tema kommer vi aldrig få spela.

Men ja, hade varit kul att få spela en story med en Scoia'tael eller en sorceress.

Tänkte först skriva transsexual men böt ut det för tänkte att det var för edgy och att folk skulle ta illa upp ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Moderator | Testpilot
Skrivet av dTexN:

Om man tar bort en del av hennes krafter, hon är ju lite op. Eller kanske blir ett ciri besöker olika världar?

Ifall inte ciri så hade jag velat ha möjligheten att skapa min karaktär och välja skola

Det låter också väldigt spännande. Känns som att man skulle kunna göra mycket mer roligt när man inte är "låst" till Geralt och hans gäng.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Testpilot

Ge mig Iorveth och hans rövargäng.

KoP
Medlem

Witcher GO för mobil månne?

Medlem

@Godofcheese: Äh, skit i folk. Om man blir upprörd över det så bör man nog rannsaka sig själv


signatur

I drank what?

Inaktiv

The Witcher 76

Medlem

@dTexN: Som du säger. Ciri är mega OP. Blir ju inge kul. Ny karaktär säger jag.

Medlem
Medlem

Det jag alltid önskat av witcher är snabbare stridsystem där man fortfarande har parry dodge och olika attacker och spells.

lite mer typiska orealistiska rpg/fantasi strider och släng in lite arkam asylum typ.

ja vet inte men combaten i witcher är inget som fått mig att spela spelen det är nog det som giviit det mest - men allt annat håller uppe spelet så högt

1
Skriv svar