Quiz - Spelkonsoler!

9/10 xbox chef gissa man fel

Medlem

3/10 Glorious PC master race. Aldrig varit stoltare över ett så lågt resultat


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

10/10. Riktigt enkelt för en gångs skull


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Starkt jobbat! Tackar vet du handkontroller och vardagsrummets lugn. Spelkonsoler ligger dig varmt om hjärtat.

Fan borde kunnat Dreamcast frågan med första modem. Tog Xbox. Sedan hade jag fel på den sista frågan om Pacman. Tog Intellivision.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

9/10 är väl en indikation på hur mycket jag gillar spelkonsoler.

Medlem

8/10 och jag har aldrig ägt en konsol...

Ambassadör
Xbox

9/10.

Är mer konsolist än jag anade.


signatur

Jump in.

Medlem

10/10
Starkt jobbat! Tackar vet du handkontroller och vardagsrummets lugn. Spelkonsoler ligger dig varmt om hjärtat.

(Var det inte lite väl enkelt? Eller är jag så konsol-skadad?)


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Woho 9/10 👍 X-boxchefer var tydligen inte min grej så där gick jag på en nit men livet går la vidare ändå? 🙂

Medlem

9/10.

Xbox-bossen var snubbeltråd även för mej.

Kontot avslutas

6/10 Korrekta svar!
Du har fipplat med en och annan konsol i dina dagar, men du föredrar att spela på Nintendo's konsoler.

Ska det vara
Har mesta dels bara ägt Nintendo's konsoler.
Vår PC sätter vi bara på om man ska skriva något arbete eller titta på SVT play, Viafree eller någon annan laglig gratis sida som visar något intressant tv program.


signatur

ゼルダの城

Avstängd

4/10

PC... Alltid oavsett, förevigt masterrace.

Medlem

9/10. Jag borde inte ha failat på Jaguar-konsolen...


signatur

Kunskapsförmedlare.

12
Skriv svar