Two Point Hospital får releasedatum!

Robot
Two Point Hospital får releasedatum!
Avstängd

Take me in Two point

Medlem

" , och " man behöver inte ha ett komma när man har och direkt efter ;).. ville bara säga de

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

ville bara säga de

Ville bara säga att man gärna också får skriva "det" istället för "de"

Gnällkuk

HYPE!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

VILL HA! VILL HA! VILL HA!

Älskar Theme Hospital och det här ser ju ut som en modern version av det. Hoppas det blir lika bra som det ser ut att kunna bli

Medlem

Längtar!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Sketna systemkrav.

Medlem
Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

" , och " man behöver inte ha ett komma när man har och direkt efter ;).. ville bara säga de

Korrekt. Men det är fullt tillåtet om det gör meningen mer lättläst Tydlighetskommatering FTW!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Lätt att det blir ett köp

Medlem

Kommer nog bli ett köp, hoppas det blir svenska röster även denna gång

Medlem

Skräp, blir en kass recension på metacritic for the lolz


signatur

AYY LMAO

Avstängd

35 € kan man leva med. Lär till och med ge längre speltid än många 60-70 € AAA+ titlar!

Medlem

Ja det här ska jag ha!

Medlem

Tänker köpa men väntar tills det kommer recensioner.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Skräp, blir en kass recension på metacritic for the lolz

Kul kille...

Medlem

Ser fram emot det här. Hoppas på recension från fz.se! Men ni verkar ju också taggade så det räknar jag med

Gnällkuk

https://www.humblebundle.com/store/two-point-hospital

19% rabatt på pre-order just nu om du är prenumerant, synd att jag missade detta innan jag la min förbeställning :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar