Guerrilla Games byter kontor och växer rejält

Robot
Guerrilla Games byter kontor och växer rejält

Är det en tvåa jag ser på horisonten?

#guerilla-games, #horizon, #sony


Gnällkuk

Själv vill jag ha ett nytt Killzone, älskade de två första men tredje spelet tror jag inte jag körde mer än första timmen eller så. Det var ett riktigt magplask tyvärr.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag vill också hellre se ett nytt Killzone. Vi får väldigt få linjära FPS-spel med fokus på story nuförtiden och jag älskar de första 3 spelen.

Medlem

Jag ser definitivt fram emot ett nytt Horizon: Zero Dawn!


signatur

I drank what?

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Tricky @Jozo jag gillar också de första tre spelen, Killzone 3 har blivit oförtjänt ignorerat. Shadow Fall är däremot dötrist, investerade ett par timmar i det innan jag verkligen inte orkade fortsätta.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Oh boy, blir alltid orolig när en bra studio växer sig utom kontroll.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Oh boy, blir alltid orolig när en bra studio växer sig utom kontroll.

nja 250 till 400 är inte direkt sådär utom kontroll tycker jag, visar ju bara att dom behöver folk vilket är bra och har ambition skapa något riktigt bra.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

nja 250 till 400 är inte direkt sådär utom kontroll tycker jag, visar ju bara att dom behöver folk vilket är bra och har ambition skapa något riktigt bra.

Problemet är väl om de satsar på flera spel, som många andra gjort, då blir det halvdana spel istället för ett riktigt bra. Telltale games för nämna någon.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Problemet är väl om de satsar på flera spel, som många andra gjort, då blir det halvdana spel istället för ett riktigt bra. Telltale games för nämna någon.

Rätt gött att du antar att det är utom kontroll bara så där, du har ingen aning om hur det går för dom.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Problemet är väl om de satsar på flera spel, som många andra gjort, då blir det halvdana spel istället för ett riktigt bra. Telltale games för nämna någon.

Vi vet ju hur det gick för Naughty dog.

Medlem

Önskar mig mest en pc-version av Horizon el. uppföljare men känns osannolikt :/

Medlem
Skrivet av toern:

Önskar mig mest en pc-version av Horizon el. uppföljare men känns osannolikt :/

Det närmsta du kommer komma en pc-version av det är när de släpper det på PlayStation Now. Och då ska de ju först erbjuda PlayStation Now i Sverige.

Medlem

Ja det hade sålts mer om det kom till PC!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Avstängd

Har inte ens spelat Horizon: Zero Dawn, men gillar spel med öppna världar. God of war blev jag inte så impad på, för linjärt. Kanske skulle testa Horizon.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar