Microsoft kör Ultimate Game Sale

Robot
Microsoft kör Ultimate Game Sale

Skynda fynda innan juli är över!

#microsft, #xbox


Medlem

Forza Horizon 3 inklusive alla DLC, hur bra pris som helst!

Medlem
Skrivet av Freffo:

Forza Horizon 3 inklusive alla DLC, hur bra pris som helst!

Inte ens Ultimate-utgåvan brukar vara så här rabatterad och detta är just den utgåvan inklusive alla expansioner!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Freffo:

Forza Horizon 3 inklusive alla DLC, hur bra pris som helst!

Skrivet av BlueTeam:

Inte ens Ultimate-utgåvan brukar vara så här rabatterad och detta är just den utgåvan inklusive alla expansioner!

Ja, brutalt lågt pris! 285 kr för FH3 och precis allt som släppts, expansioner, car packs mm. Play Anywhere är det också!

Finns massor av fynd i övrigt också: Hellblade (162 kr), DOOM/Wolfenstein 2 bundle (257 kr), Prey/Dishonored 2 Bundle (240 kr) mm mm.

1 år Xbox Live Gold för 399 kr är ju inte dumt heller.

Låtom oss utöka backloggen!


signatur

Jump in.

Medlem

Jag väntar på PlayStation rean. Eller har jag missat den? Skulle vilja shoppa ett NHL 18.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Köpte Forza Horizon 3 Ultimate, inklusive allt, till fullpris!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Freffo:

Forza Horizon 3 inklusive alla DLC, hur bra pris som helst!

Tack för tipset! Köpt.

Medlem

Köpte Forza Horizon 3 platinum med alla exp 284kr:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ett års Xbox live för 399 kr kommer jag att slå till på.

NuZ
Testpilot

Det blev Alice, 360 titel, fortnite save the world och south park de nya


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Några tips på bra Play Anywhere-titlar (förutom Forza) så man kan spela på PC istället?

EDIT: Det fanns bara fem stycken, såg jag nu... Får nog bli Cuphead i alla fall.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Några tips på bra Play Anywhere-titlar (förutom Forza) så man kan spela på PC istället?

EDIT: Det fanns bara fem stycken, såg jag nu... Får nog bli Cuphead i alla fall.

Många utav titlarna är Play Anywhere även fast det inte står. Exempelvis så är Gears of War 4 och Halo Wars 1 och 2 det. Här har du hela listan.

https://www.xbox.com/en-US/games/xbox-play-anywhere?xr=shelln...

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Många utav titlarna är Play Anywhere även fast det inte står. Exempelvis så är Gears of War 4 och Halo Wars 1 och 2 det. Här har du hela listan.

https://www.xbox.com/en-US/games/xbox-play-anywhere?xr=shelln...

Jao, jag har sett den, men orkade inte korsjämföra listorna


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar