Minecraft är det mest nedladdade spelet i Japan

Robot
Minecraft är det mest nedladdade spelet i Japan
Inaktiv

Kanske dags för Notch att göra en comeback nu? Känns som att han försvunnit ur den större massans fokus så kanske han kan knåpa ihop något fiffigt i lugn och ro.

Medlem

@anon_119148:

Notch är med stor sannolikhet borträknad för alltid. Hans relation till pengar är bevis nog på detta anser jag.

Medlem

@Skyrage: Bra att han lever sitt liv på sina egna villkor

Avstängd
Skrivet av anon_119148:

Kanske dags för Notch att göra en comeback nu? Känns som att han försvunnit ur den större massans fokus så kanske han kan knåpa ihop något fiffigt i lugn och ro.

Jag skulle nog inte göra något mer om jag hade hans pengar, tror inte du heller skulle det.


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv

@breahl jag förstår hur du tänker men jag tror inte pengar är den ENDA motivationen. Jag pysslar med spelutveckling och dylikt utan pengar som drivkraft så tror också Notch kan göra så som kreativt utlopp

Medlem

Notch (lol, blev automatiskt rättstavat till b*tch när jag skrev!)

Notch har dragit sitt strå till stacken med råge. Låt han leva sitt lugna och sköna liv på Beverly Hills.

Kanske är livet inte alltid ”så skönt” när allt kommer omkring, vi är ju ändo bara människor trots allt. Förmögenheter har inte ihjäl alla bekymmer, oron och lidanden som finns. Ett kändisskap samt en förmögenhet är också en tyngd på axlarna.

Dessutom kan Notch aldrig riktigt gå tillbaka till hur han levde innan Minecraft drog igång. Det finns ett visst värde att vara en vanlig människa i mängden som inte sticker ut... frågan är om han saknar detta ibland.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

@Skyrage: Bra att han lever sitt liv på sina egna villkor

Klart han ska göra det. Bara synd att hans sanna natur var sån som det är.

Inaktiv

@skyrage hans sanna natur? Jag har inte direkt följt Notch sedan hela minecraft-grejen så vet inte vad du refererar till

1
Skriv svar