Äntligen! Ny Spider-Man-trailer djupdyker i berättelsen

Robot
Äntligen! Ny Spider-Man-trailer djupdyker i berättelsen
Medlem

facinerar mig att så många spidey spel har skapats men alla är så "tråkiga" och själ lösa hoppas ju detta blir en ändring på detta.

Trailern får ju denna att verka intressantare story vis. men nu är ju frågan om gameplayvis om dom lyckas omulera spideys snabba rörelser och reflexer i combination med sitt nätskjutande och snabba och kvicka slag.

alla spidey spel har misslyckats helt kopiöst med detta.

senast vart ju en dålig arkam kopia.

Medlem

Vill. Ha. Nu. Omedelbums.

Skrivet av FuzioN:

facinerar mig att så många spidey spel har skapats men alla är så "tråkiga" och själ lösa hoppas ju detta blir en ändring på detta.

Trailern får ju denna att verka intressantare story vis. men nu är ju frågan om gameplayvis om dom lyckas omulera spideys snabba rörelser och reflexer i combination med sitt nätskjutande och snabba och kvicka slag.

alla spidey spel har misslyckats helt kopiöst med detta.

senast vart ju en dålig arkam kopia.

Jag får säga jag inte håller med dig. Jag har njutit ofantligt av majoriteten av Spindelmannen spel som jag spelat, storymässigt och gameplaymässigt.
Spider-man 3, Spider-Man: Web of Shadows, The Amazing Spider-Man, The Amazing Spider-Man 2, etc, etc.

Jag ser verkligen fram emot denna titeln, som ett inbitet Spider-man fan sedan 80-talet då man drömde om denna typen av spel. Jag är gammal och grå nu, men fick fanimej Spider-man spelen som man drömde om, till slut!


signatur

I drank what?

Medlem

Plattformsexklusivitet är bara bra när det gynnar mig.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Hmm... Skulle kanske ha köpt PS4 Pro när det var nere på 2800 på Amazon, trots allt


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jodå, man är sugen.
Fast så kommer Yakuza Kiwami 2 veckan innan och jag har bara råd med ett av dem. Attans bananer.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Hmm... Skulle kanske ha köpt PS4 Pro när det var nere på 2800 på Amazon, trots allt

Ja det hade nog varit en god ide
Köote min på nån rea på cdon och efter att ha spelat ut gow och Horizon Zero Dawn och nyss påbörjat the last of us remasted kan jag inte påstå att jag ångrat pengarna en sekund. Och med spel som detta och rdr2 i höst har jag svårt att se att jag skulle ångra det inom en överskådlig framtid

Avstängd

Ser fram emot detta som fan och har gjort sen det utannonserades. Bara dumt att alla bra spel kommer under hösten. Detta, Assassins Creed, RDR2, Fifa....Blir en dyr höst.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Ser fram emot detta som fan och har gjort sen det utannonserades. Bara dumt att alla bra spel kommer under hösten. Detta, Assassins Creed, RDR2, Fifa....Blir en dyr höst.

Du hade ju hela våren och sommaren att spara ihop till den dyra hösten!


signatur

I drank what?

Avstängd
Skrivet av Mirage:

Du hade ju hela våren och sommaren att spara ihop till den dyra hösten!

Ja fast vet inte ändå om jag vill köpa alla "samtidigt". Kanske köper eftersom man spelar ut dom, utom fifa då för det kan man aldrig spela ut haha.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar