Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem
Medlem

The Animals - House of the Rising Sun

Medlem

Blev överraskad av att jag gillade den här.

Har bara hört ett album av Korpiklaani förut, och det tyckte jag var övervägande dåligt.

Det är visserligen en lyric video, men jag tror inte att det är så många som klarar av att sjunga med i alla fall. Av skäl som blir uppenbara så fort de börjar sjunga.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Filmad av ingen mindre än Scorsese själv, ett stycke musikhistoria med The Band.

Medlem

Fick inspiration till att leta upp den här.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

I drank what?

Gnällkuk

Snubblade över den här gamla klassikern. Guld!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fick en flash to the past och började nöta lite gammal hederlig Power Metal igen

Medlem

Powerwolfs nya, som precis släppts! Fasen vad jag diggar det här!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Powerwolfs nya, som precis släppts! Fasen vad jag diggar det här!

Vill inte flooda forumet, men måste bara säga en sak. Om du gillar Powerwolf.
Då gillar du nog Rebellion. Detta är bästa låten imo.

Medlem

Humanity's Last Breath - Animal

Ska se dem live i September, ska bli riktigt roligt!

Medlem

@schmuttah: Tackar för förslaget! Jag har hört dem förr och jag håller med dig, fantastisk låt.

Nu till något helt annat (fan vad rolig denna är):


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Medlem

Ett av mina favoritband släppte nyligen en ny låt från deras kommande nya album.

Sååååå jääääävla tuuuuungt och trevligt.

Conan!

Medlem
Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Artist: Count Raven
Låt: A Lifetime
Album: Mammons War
År: 2013

En riktigt bra traditionell doom metal låt från Svenska Count Raven.
Hans sång påminner stundtals om tidiga Ozzy faktiskt fast inte lika energisk men det finns likheter och det passar väldigt bra till den här sortens musik som Count Raven Spelar tycker jag.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

När SunShine postar musik blir jag aldrig besviken. Detta är lite som om Ozzy gick över till doom-light

Bra grejer.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

När SunShine postar musik blir jag aldrig besviken. Detta är lite som om Ozzy gick över till doom-light

Bra grejer.

Kul att du gillar det


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Svensk sommar, andas, bastu, norrland!

Medlem

Perfekt låt till kycklingmiddagen som Willys förbarmade sig över mig med, och att det åskar lite ute gör det bara bättre.

Medlem

signatur

I drank what?

Medlem

Cognizance - The Foreboding Impasse
https://open.spotify.com/track/1kXfRuACopDlzMMcLk47Ir

Nytt och fräscht! Death/Necrophagist blandning.

Medlem

Gjorde en vinylraid på lokala begagnatmarknaden och kom över ett par Ratata-plattor och just nu snurrar "Jag behöver dig" från skivan "Paradis".


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skriv svar