25 år senare... Fanskapad Day of the Tentacle-tvåa ute nu!

Robot
25 år senare... Fanskapad Day of the Tentacle-tvåa ute nu!
Medlem

Bäst att tanka ner snabbt. Alla versioner, sedan när allt brakar samman och vi går tillbaka till 32 bit från 64.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Nice... but wait... vad är det för ljud jag hör.... kan det vara Disneys blodhundar?
Dom har troligen fått vittringen av det här projektet nu, tur att det han bli klart.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Tänk att jag fortfarande alltid läser "fanskapet".

Medlem

Detta kom ju som en oerhört trevlig nyhet och ska testas inom kort.

Medlem

Hur ska man veta vilken ms man har ursh!

Medlem

Riktigt imponerad!
Hoppas nu att Disney har någon form av hjärta och låter denna vara, alternativt anlitar dessa att göra en fullbudgetfortsättning.

Medlem

Wow! Laddar ned fort som f-n, innan Musse Pigg och hans Disney polare slukar hela projektet med hull och hår!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Hur ska man veta vilken ms man har ursh!

Precis!! Jag testade det här ”lin. Ux” och det funkade inte alls!

Gnällkuk
Skrivet av Alienshade:

Hur ska man veta vilken ms man har ursh!

Va?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Hela spelet

Mycket rolig och bra uppföljning. Var tvungen och spela om originalet innan. Vilka minnen!

Som tillägg till artikeln kan jag säga att när man klarar prologen så får man veta att de lagt ner väldigt mycket tid på att skapa detta och att de vill att man sprider detta till så många vänner som möjligt och säger till om man gillade det så kanske de får inspiration att fortsätta med hela spelet.

Gnällkuk

Tycker de nailat det mesta, röstskådespeleriet är kanske inte toppklass, men allt annat är det verkligen!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Mycket bra detta. Stör mig lite på att speciellt lavernes röst är lite för annorlunda, men men. Det är mycket bra för att vara på denna nivån! Skulle vara grymt om det gjordes mera.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar