Bonde söker traktor – Farming Simulator 19 släpps i november

Robot
Bonde söker traktor – Farming Simulator 19 släpps i november

Skördetid i november? Nu blommar asfalten...

#farming-simulator-19, #giants-software


Releasehästryttare

Trailern är ju galet snygg, visst blir man lite sugen på att leka bonde

Medlem

Trailern är väl förrenderad CGI och inte genom grafikmotorn? Däremot bilderna på Twitterlänken ser ju riktigt lovande ut!

Medlem

" Dessutom har man gett grafikmotorn en rejäl översyn, vilket E3-trailern demonstrerar. "

Ser ni inte skillnad på ingame trailer och en CGI trailer ?....
Släpp trälimmet och vädra rummet nu kära folket..

MEG
Medlem

Hoppas det är multiplayer så man kan springa omkring och skjuta varandra. Trailern visade inte vilka vapen som man kan välja mellan


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Hoppas det är multiplayer så man kan springa omkring och skjuta varandra. Trailern visade inte vilka vapen som man kan välja mellan

Farmers unoriginial sin - arrow to the traktor edition

Medlem

Någon som vet om det finns ett spelläge som är typ "free roaming"? Grabben gillar traktorer så ville veta mest om det skulle vara lönt å skaffa för lite relalalaxad traktorkörning för lillen.

Sökte runt lite men hittade inget som specade om det fanns eller inte.


signatur

I drank what?

Medlem

@Mirage: Hela spelet är mer eller mindre free roaming. Iaf de tidigare spelen. Däremot så kostar nya traktorer pengar men man kan öppna sparfilen med text dokument och ändra sitt startkapital med vilken summa man vill. Jag brukar göra det när jag vill testa och bara dumma runt.

Medlem

@Nercis: Tack så mycket, ska def. kolla in detta då


signatur

I drank what?

Medlem

European heatwave & Tour de France DLC?

Medlem

Jag hoppas på ett Farming Royale läge!

Nu verkar både skribenten och läsarna fått något om bakfoten här.

Trailern är INTE in-game footage utan bara en CGI render. Grafiken kommer vara i princip samma som FS17 men med förbättringar. Det är fortfarande samma spelmotor


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

1
Skriv svar