GTA Online-expansionen låter dig driva en nattklubb, med Gay Tonys hjälp

Robot
GTA Online-expansionen låter dig driva en nattklubb, med Gay Tonys hjälp
Medlem

Låter intressant. Om Rockstar nu bara kan göra något åt servrarna på PC så att man kan spela utan att stöta på fuskare.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ha!

Champagne på 2 miljoner dollar.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Låter intressant. Om Rockstar nu bara kan göra något åt servrarna på PC så att man kan spela utan att stöta på fuskare.

Eller hur.

Vanliga godmode trainers fungerar i online läget. Helt obeskyddat deras onlinevärld är.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Går det att spela allt detta i offline läge?
Är inte så sugen att spela mot andra spelare. Och har i och för sig inte så stor tilltro till Rockstar dem själv efter att jag fick mitt konto hackat hos dem.

Gnällkuk
Skrivet av ForrestFox:

Går det att spela allt detta i offline läge?
Är inte så sugen att spela mot andra spelare. Och har i och för sig inte så stor tilltro till Rockstar dem själv efter att jag fick mitt konto hackat hos dem.

Nope.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk

Det är synd att GTA V Online ska vara ett så pass kul läge, med servrar och teknik som verkar härstamma från forntiden. Konstanta desyncs, EXTREMA laddningstider som inte är någon skillnad alls i princip mot en high-end dator, kontra mekanisk hdd på konsol.

Det fungerade klart bättre när jag spelade mycket på ps3-tiden. Sällan man hade problem, efter det har det blivit snyggare och sämre stabilitetsmässigt, för att inte tala om fuskare som härjar helt fritt. Verkar ungefär lika svårpasserat som att byta nick ifall man blir bannad från en irc-server och sen bara re-joina kanalen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag tycker GTA Online är riktigt kul trots sina brister. Men lär dröja innan jag kollar in detta. Har redan några buisnesses som jag jobbar på.

Medlem

Inget SP innehåll?


signatur

Meep!

ELF
Medlem

Är riktigt sugen på att spela GTAV, men har tröttnat på MP. Pallar inte med att bli griefad så fort jag gör något. Borde finnas grief fria servrar.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Riktigt tråkig dlc, var slut på en timme så hade man gjort allt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Fr0gg0.:

Riktigt tråkig dlc, var slut på en timme så hade man gjort allt.

Damn, tar ju en timme bara att komma igång att spela...

Medlem
Skrivet av ELF:

Är riktigt sugen på att spela GTAV, men har tröttnat på MP. Pallar inte med att bli griefad så fort jag gör något. Borde finnas grief fria servrar.

Detta, och att all form av inkomst är så... jag vet inte ordet men det blir så segt och irritationsmomenten är alldeles för många...

Detta med supplies till sin bas och så kommer någon jävla kuk och förstör allt, så många gånger jag har ALT+F4 skiten då...

Körde ioförsig med tricket med att pausa GTA V processen i 20 sek, så alla disconnecta från ens spelvärld, så kunde man göra dom uppdragen själv

Medlem
Skrivet av ELF:

Är riktigt sugen på att spela GTAV, men har tröttnat på MP. Pallar inte med att bli griefad så fort jag gör något. Borde finnas grief fria servrar.

Använd passive mode när du "free-roamar". Då kan ingen attackera dig, eller ens din bil.

Medlem

Missar själv grindening just nu. Tvingas sitta på någon krog med live musik istället. :((( Vadå Champagne för 2milj den kostar ju bara 150000$! Min polare har typ redan en fullt uppgraderad clubb den dyraste. Han sparade 10 miljoner men hade endå inte råd till allt. Han köpte också en party bil. Vi har det mycket roligare på ps4 tydligen. Har aldrig kunnat konstatera att någon fuskat. Och det blir jävligt hett när alla slåss om gratis lådorna!

1
Skriv svar