Se trailer till den imponerande modden Fallout: Miami

Robot
Se trailer till den imponerande modden Fallout: Miami
Medlem

Bara synd att jag inte kan få Fallout att funka som det ska. 100 fps + spelet är ospelbart tack vare fysik buggarna. 60fps = stuttering :<

Medlem

Hittar ni Kung Fury-referensen? (Som ju också utspelar sig i Miami)

Medlem

Skulle gärna se att denna kom till Xbox one också, verkar bättre än "online only 76".

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Skulle gärna se att denna kom till Xbox one också, verkar bättre än "online only 76".

"Mitt namn är Tony rikardson och jag är INTE BITTER!"

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av InsaneSharky:

Skulle gärna se att denna kom till Xbox one också, verkar bättre än "online only 76".

"Mitt namn är Tony rikardson och jag är INTE BITTER!"

Bitter och bitter, jag tycker mest det verkar som att han vill att detta kom till xbox.

KoP
Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Skulle gärna se att denna kom till Xbox one också, verkar bättre än "online only 76".

Det är mycket möjligt att vi får se modden dyka upp i spelets butik (kan man ju iaf hoppas).

Medlem
Skrivet av ilovemajs:

Bitter och bitter, jag tycker mest det verkar som att han vill att detta kom till xbox.

Han ändrade sin kommentar det stod endast online 76 allt med xbox m.m är ändrat.

vart en sådan typisk gnäll på att fallout nu ska bli mp kommentar

Jag skojjade mest med honom jag förstår att vissa vill ha olika saker, någons tå blir alltid sprungen över när det är nytänk i spel så är det.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Han ändrade sin kommentar det stod endast online 76 allt med xbox m.m är ändrat.

vart en sådan typisk gnäll på att fallout nu ska bli mp kommentar

Jag skojjade mest med honom jag förstår att vissa vill ha olika saker, någons tå blir alltid sprungen över när det är nytänk i spel så är det.

Jag undrar hur du läser? Jag har inte ändrat min ursprungliga kommentar.

Då skulle det stå "editerad"

Medlem

Nån som spelat modden? Hur bra är den? Värd att plocka ner?

1
Skriv svar